Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jen tak

26. 10. 2014
3
5
221
Autor
~albus

táhne se v dešti

listí po střechách

jezero mlčí

cesta vymletá šepotem

krčí se kmeny stromů

hladový nedělní blesk

choulí se u silnice

a naklání se za domem

stěží otevřeš klíčem den

den co den plno sněženek

brnklo o nedomrzlé ráno


5 názorů

smyčka
27. 10. 2014
Dát tip

Helblb prostě spadl z jiné planety a táhne napříč písmákem aby všem sdělil jak ta poezie má vypadat.....už se tomu musím smát, copak vážně nic nechápe? Uráží všechny kolem ale jeho tvorba je děsná.....


A.H.
27. 10. 2014
Dát tip

Poslyš, tobě nějak leží egil v žaludku. Kdyby ses zamyslel nad svou tvorbou, dlouho bys neváhal a smazal bys zdejší účet, nebo přinejmenším tak blbě neremcal. Svou poetickou ornici, bůh ví, zdali vůbec nějakou máš, jen schováváš za rádoby erudované kritiky. Takových borců už tu bylo...


helgard
27. 10. 2014
Dát tip

:-))) přísahám, že kdyby to mělo o pět řádků méně a nebo o pět řádků více bude to úplně jedno....pro mne to nemá myšlenku nemá to fonetiku nemá to prostě nic....je to dokonalé nic v prázdnu. :-) Klaním se tohle je pravá egilovina. Jak napsat text a striktně se vyhnout i jen náznaku, že by mohl obsahovat myšlenku. Možná to je to umění - psát a přitom nic nesdělovat. 


Hrušková
26. 10. 2014
Dát tip

*


e.eucrow
26. 10. 2014
Dát tip

sadlo do nalady*


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru