Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zklamání - pravidla jsoou jen pro někoho?

11. 11. 2014
2
6
1082

Ano, je to tak. Jako by zásadní pravidla byla jen pro forma a my všichni pro smích - a pro to se ptám: Jak je možné, že dnes bylo porušeno další závažné pravidlo? Jasně je stanoveno a každý o tom ví, že svatý Martin má přijet na bílém koni! Jak je tedy možné, že nepřijel? Ano, čtete dobře - NEPŘIJEL!!!!

(Ani ráno, ani teď - dívala jsem se!)

A nejen že nepřijel na bílém koni, nepřijel na  žádném. Jak může porušovat všeobecně známé a odvěků platné pravidlo?

Doufám, že bude mít dost odvahy a vysvětlí to! Nebo alespoň někdo kompetentní, protože tohle už přestává všechno!

Markytu jsem nekontrolovala, protože neznám adresu žita, snad do něj ten srp hodila. Annu žádnou neznám, tak nevím, jestli je chladná z rána, popřípadě celý den.

Ale od teď si dám na to setsakra pozor, protože pravidla jsou tu od toho, aby se dodržovala!

Souhlasíte taky, že pořádek musí být?

PS: nevíte někdo jestli je v žitu srp a jak je to s teplotou Anny?


6 názorů

Santi€
11. 11. 2014
Dát tip

Ámen, Noho! Asi globální oteplování.


jezku, ty jsi v kleci.


No je to šlendrián, tohleto! My už měly dávno zimovat, ale copak to de, v tomhle hicu? Počasí není žádnej holubník!

 

Jo, a lidi, neházejte ty zbraně do obilí, dyk můžete trefit ježka, třeba!


hm, tady se nabizi zamysleni, proc i brut vyrukoval s diskusi, tady to kuurva necim smrdi.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru