Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kroky nepřicházejících

24. 11. 2014
4
3
526
Autor
Strill

Nevím, co bych měla jako první zveřejnit na těchto stránkách. Stydím se. Ale nakonec jsem se odhodlala místo příběhu zveřejnit... nevím, jak to mám sama popsat. Prostě něco, co jsem napsala již před rokem a líbilo se to jedné mé kamarádce, která má podle mě skvělý vkus na literaturu.

Jediné, co se jí nelíbilo, byly časy. Vím, jsou rychlé přechody. Jsem si toho vědoma. Ale přijde mi to tak správné. Přeci sám život se neustále přetváří, tak rychle, že ze současnosti je náhle minulost. A minulost se stejně tak může kdykoliv opakovat. Asi je to věc názoru, takového, kterým se člověk kouká na svět.


Strana po straně.

Písmena se mihotala před unavenýma očima,

barvila se duhovými barvami a splývala dohromady.

Strana po straně.

Příběh, který rozbouří, který rozbrečí,

který rozjásá srdce, zkracuje čas čekání.
Ozvaly se kroky, chloupky na kůži se naježí,

ne z chladu ale z nervozity nedočkání a tančí.
Několik rychlých kroků přes chladný pokoj k oknu.

Když se světlo vpálí do zorniček, s očekáváním hledí ven.

Srdce buší ... a zase nic jen ticho a nikdo nepřichází


3 názory

Ano

smyčka
25. 04. 2015
Dát tip
A mne je sympaticke, ze jsi odvazna. Pises o svych obavach, kazdy je mame......tak neboj......

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru