Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pohled

25. 11. 2014
5
14
1298
Autor
Sal Paradise

Mám svetr

plnej bodláků

když opilej

kážu

o etice

morálce

a právu

 

do ucha Ti šeptám

Platónovy dialogy

a zcela

bez úvahy

zvu Tě

do obchodu

pro

sebevrahy

 

náš vztah

je souhra

tajemství

a nedostatků

&
                ty se

na mě

v zrcadle

tak hezky

 

usmíváš


14 názorů

Pěkné..líbí...*


2 Dept: Díky za uznání, leč tvůrčí možnosti jsou neomezené, těžko je komparovat... tak ať Ti to jede ;-) 


Dept
05. 12. 2014
Dát tip

vidím, že toto dílo asi tak o parník (i více) přesahuje moje tvůrčí možnosti a tak si jen dovolím podotknout, že se mi to líbí. 


Kéž by tomu tak bylo, myslím, že většina lidí se filosofii vyhla velkým obloukem...bohužel. Nicméně, Platónova forma (nikoliv však obsah) dialogů není ideální ani pro mě, to ano ;-)


To si nemyslím, naopak se vedou v poklidném duchu, těžko si představit křičícího Sókrata, který místo hádky se soudem volil dobrovolnou smrt... Řvát se má třeba Nietzsche, to pak jo ;-)


Díky. Jo, je třeba být i trochu šílenej ;-)


Díky za návštěvu i postřehy, dámy. Spíše nejsem až tak plodný, Aleno ;-)  


Alenakar
27. 11. 2014
Dát tip

Líbí se mi tvůj styl. - Ale když člověk píše jako ty(taky tak občas píšu),

musí toho psát hodně a teprv s odstupem z toho vybrat to nej.

Proč toho publikuješ tak málo ?


Josephina
26. 11. 2014
Dát tip

že připouštíš nedostatky a do vztahu je přirozeně zahrnuješ, tak to se mi líbí! i další se mi líbí!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru