Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Podlost sousedky

29. 11. 2014
5
10
1206
Autor
Kolobajda

Podlost sousedky

 

Podlost

Podle Julese Werna

podle žila paní Černá.

Podle žil i Černý

nebyl svojí Černé věrný

 

Sousedky

Sousedka z druhého patra

vypadá jak Kleopatra

a má vážně velká - játra.

A v přízemí bydlí Suzi Quatro

ta má jen středně velké játro.

 

Zadek Fabie

Viděl jsem ve zpětném zrcátku

jak se na nás auto řítí.

Vrazilo nám do zadku

a teď mám celý zadek v řiti.

 

Slapy

Až pojedeš ze Slap

rádio si zeslab.

 

Znojmo

Skládám poctu Znojmu,

jsem stále plný dojmů.

Znojmo to je pojem -

Teď však  jsem cítit znojem.

 

Depka

Mlha, prší, zima mi je

nálada je na nule.

Spí už les a spí i zmije

se psem žerem granule.

 


10 názorů

Kolobajda
03. 12. 2014
Dát tip

No - a tak si tady žijeme...


Kočkodan
30. 11. 2014
Dát tip
;-) prílis originální opravdu není, ale nekdy muze být i docela uzitecný. Kdyz jel Pavel z Orlíka, tak ho chytla kolika, bude slavit, nastván ení, je to uz stá, jubilejní.

Kolobajda
29. 11. 2014
Dát tip

:) :) o:) o:) ... víš, mi ten smajlík nepřijde jako příliš originální. A ještě nejsem schopen pochopiti, what is this  "z intenzivního peristaltiku". To mi přijde jako z lékařství  "použití klistýru", alebo čo.

No u nás se pije zrovna André. Je to sice reklama, ale je opravdu dobré.


Kočkodan
29. 11. 2014
Dát tip
I pres absenci treba mrkajícího smajlíka predpokládám, ze tvoje otázky byly vyslovene zertovného typu. Pokud ne, tak ´prísaham, ze komentár vznikl bez jakýchkoli podpurných prostredku, pouze básnické strevo zintenzivnilo peristaltiku. Jeste dve sousedky V prvním zije Lennox Annie, stav jater mi známý není. V tretím dosud dejchá Lauper, játra tvrdnou - prijde kopr...

Kolobajda
29. 11. 2014
Dát tip

No - já tuším, co ze sebe vytlačil Jeník Drda.

Ale prozraď  - co piješ? Nebo sis něco šlehnul? Nebo něco jiného?


Kočkodan
29. 11. 2014
Dát tip
O Cerných si myslí Gorký: Není to zas az tak horký a pár prásku kdyby zbodli, nebudou uz vubec podlí. Zde je názor Turgeneva: Podlí jsou, vsak mne to neva. Presvedcení Solochova: Pár se vskutku podle chová. Prosba obou bratrí Capku: Zlepsete se oba kapku. Toto rekla ústa Basse: Voba blbnou jako prase. Pred Cerným si upliv Tolstý: Klames zenu, to je sprostý! Vse plne chápe Emil Zola: Správne, jdi jinam, kdyz ti zrídka dává a pres rok z tebe delá vola, ze ji vecer bolí hlava. Zachechtal se Victor Hugo: Chrápes s jinou? Skvelý! Bingo! Odlisný je prístup Manna: Kdyz furt nechce – samohana... Vulgární byl Honza Drda: ...

Zadek Fabie a Depka.....u mě vede..-.))))))))))


cestou ze Slap

zeslabuje

jen srab...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru