Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ranní souboje

06. 12. 2014
11
12
1821
Autor
Oldjerry

 

jedním okem do noci

jíž  (snad rozbřesk)

povolil opasek  nad vodou

 

ráno  (snad mosazné)

přes cínový měsíc

přetáhlo páru z lesů 

 

cigareta vyměňuje pachuti

a kouř se pere s kávou

zapískáním zápas končí

 

i tma ve sklenici

umírá šlehačkou

a úsměvem

 


12 názorů

Oldjerry
23. 12. 2014
Dát tip

JJ - hlavně parmazánky (:-D, 1986 to byly Clea, a už další si nepamatuju....


Oldjerry
08. 12. 2014
Dát tip

První rok po vojně (1958 - 59) jsem kouřil 30 - 40 denně. Nikdy ale při jídle ani při kafi  - jedině tak u piva, to jo... pakjksem začal ubírat a v r. 1986 jsem to zapíchl  docela. To už jsem měl krabičku na týden a déle...


florian
08. 12. 2014
Dát tip

Ale jak chutnávala cigareta ke kávě a káva k cigaretě, to si ještě určitě pamatuješ :)


Tak to klobouk dolů, statečný barde :)))


Diana
06. 12. 2014
Dát tip
Mně na té básni nejvíce vadí cigaret zápach při snídani. Když jsem se vrátila,chválit tě spěchám, žes toho zlozvyku opravdu nechal!

4U
06. 12. 2014
Dát tip

líbí


Kočkodan
06. 12. 2014
Dát tip
Musím to vyslovit, chvála je nutná, zustalo u kávy, u slehacky, mne tvoje dílko ted jeste víc chutná, kdyz vím, ze netvorís v kuchyni spacky. Vzdávám ti hold, Jerry. :-)

Oldjerry
06. 12. 2014
Dát tip

Jarmilko - já už nevím, co bych blbostí dělal (:-D... ale hlavně, že tě aspoń trošičku potěšila... největší sranda je, že já už od roku 1986 nekouřím...

blacksabbath - tma vždycky aspoň částečně navozuje pocit hrubé síly a smetana ji rozpouští do skoro neutrálního okrového tónu, který nebrání dobré náladě a potlačuje smutky a zlé představy...

 

 


hmmmm......jooo.....i tma ve sklenici umírá šlehačkou a úsměvem...***


Skoro hádanka, Jaroušku :) - a jak jinak než opět krásná***


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru