Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mňa nezničíš...

06. 03. 2002
6
0
1642
Autor
vero

Raz obrátim tvár k slnku a potom všetky tiene padnú za mňa...

Hoc ma aj zahubíš

a zakopeš pod čiernu zem,

ja opäť vzklíčim a vyrastiem,

aj keď zalievať ma nebudeš.

 

Vieš drahý, zlá burina nevykape...


prečo ten záver? .....jedine ak sa považuješ za zlú......ale Ty nie si.....:))...dúfam!!

_iris
08. 04. 2002
Dát tip
tak z toho zaveru az usmev na tvari...skvely postoj, len sa nedaj!!! a t*

GrandMaster
03. 04. 2002
Dát tip
Posílám tip* a něco podobného: Podřezej mi žíly, zohav mé ubohé tělo, zlom mé prsty, ale mě nezahubíš!

Danielsun
12. 03. 2002
Dát tip
Nop je to supis :))

romario27
12. 03. 2002
Dát tip
Zaujimave, optimisticke, ale ta zla burina na konci...

noRRo
12. 03. 2002
Dát tip
pevna vola vsetko zdola, pripomina mi to trosku hollywood. :-)

ale ty nevyzeráš byť zlá... hlavne z predchádzajúcej básne...krehučká tip*

Bix
09. 03. 2002
Dát tip
a diamant v hrude nezhnije :o) prepáč, ale štýlovo mi to pripomenulo Sládkoviča :o)

Mně se po slovenštině docela stýská a tohle je hezky a slovenské naviac!!

Print
07. 03. 2002
Dát tip
!!!:-))*

pexess
06. 03. 2002
Dát tip
*** Zo zaciatku trosku desivé......ale v zavere optimisticke....... P.S...... ochivlku zacina jar....a vsetko....aj ta burina sa zacne prebudzat......

Ale na druhou stranu, nemáš o sobě moc vysoké mínění, když se přirovnáváš k nevyhubitelnému plevelu:o) Ale dobře tomu adresátovi tak!

Krel
06. 03. 2002
Dát tip
:-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru