Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vánoční překvapení.

22. 12. 2014
7
20
1333
Autor
Nami 99

Honza s Janou se brali někdy v půlce srpna a tak spolu ten rok slavili první společné Vánoce. "Mám pro tebe velké překvapení."  Říká na Štědrý den po slavnostní večeři Honza Janě. "Přijď za deset minut do obýváku ke stromečku."  A  už šel chystat předem vymyšlenou legrácku. Lehl si úplně naný pod stromek, na pindíka si uvázal vekou mašli ze široké červené stuhy a dál se celý přikryl novinama tak, aby koukal jenom piňďa s mašlí. Co ale netušil, že mezi tím přišla návštěva. "Pojďte dál," zvala Jana hosty. "Honza má pro mně nějaké řekvapení. Už se nemůžu dočkat. Půjdeme se zrovna podívat." Otevřely se dveře do obýváku a jako první vstoupila Honzova švagrová, za ní tchýně, potom tchán a nakonec manželka Jana.


20 názorů

Eternitas
09. 11. 2019
Dát tip

Ten Honza, to je ale Muž! a ona...


Nami 99
23. 12. 2014
Dát tip

blacksabbath - děkuji moc. RUDÉ PRÁVO. Určitě


náhodou...super  překvapení....pro všechny......chtěla bych vidět ty obličeje...... a mě by ještě zajímalo či to bylo RUDÉ PRÁVO co ho přikrývalo...z toho by se dalo usuzovat...zda byl pindík v poloze ležícího střelce....či jako generál na přehlídce.......


Nami 99
22. 12. 2014
Dát tip

Vigan - nemohu tak úplně souhlasit. Za "starých" časů, měli například v Sovětském svazu všechno velké.


Nami 99
22. 12. 2014
Dát tip

Vigan - děkuji moc.


jo. staré sraté časy :o)


Nami 99
22. 12. 2014
Dát tip

aleši - děkuji moc.


Nami 99
22. 12. 2014
Dát tip

Petr333 - děkuji moc.


za sratých časů by jistě použil Rudé právo...tam stálo všechno


Petr333
22. 12. 2014
Dát tip

Není co dodat  :-D


Nami 99
22. 12. 2014
Dát tip

R.L. - moc děkuji a také přeji všechno jenom hezké, pohodové a pevné zdraví.


Nami 99
22. 12. 2014
Dát tip

R. L. - děkuji moc.


Nami 99
22. 12. 2014
Dát tip

Kolobajda - děkuji moc. To nevím, ale tchýně s tchánem, to určitě brali jako jedno z měřítek,  jestli se dcera dobře vdala. A já jak znám Janu, tak volila určitě macka.


Kolobajda
22. 12. 2014
Dát tip

A měl pindíka, pinďu, nebo macka? Dobrý fórek... /*


Nami 99
22. 12. 2014
Dát tip

Kočkodan - děkuji moc.


Kočkodan
22. 12. 2014
Dát tip
Jézís(ku), to bylo nadelení!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru