Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tradice je tradice.

24. 12. 2014
2
6
1037
Autor
Nami 99

Ještě za totality jezdily do tehdejšího Československa na přátelskou výpomoc skupiny brigádníků ze zemí východního bloku. Byli tu například i Mongolové a  Vietnamci.                                                                                                                                                                                           Byl poslední pracovní den před Vánoci  a v ČKD probíhalo ranní rozdílení. Pan vedoucí  samozřemě nezapoměl popřát všem zaměstnancům příjemné prožití svátků a při té příležitosti připomněl, že jsou mezi nimi i brigádníci z Vietnamu, kteří jsou daleko od svých domovů a blízkých a že by bylo hezké, kdyby si  vzal (kdo může) některého z  Vietnamců na Vánoce domů. Dlouho se nikdo nehlásil, až po chvíli se z davu dělníků ozvalo : " No dobře. Já si teda jednoho vemu. Ale stejně si myslím, že kapr je kapr."                                                                                                                                                                                        

 


6 názorů

Nami 99
25. 12. 2014
Dát tip

blacksabbath - děkuji moc.


pánové....to jsou chutě......kapr je kapr.......to je přeci jasné...:-))))))))))))


Nami 99
24. 12. 2014
Dát tip

Kočkodan - děkuji moc. Nebo Vietnamka bez ničeho a já bych dodal výhonek.


Kočkodan
24. 12. 2014
Dát tip
Náhodou takový libový Vietnamec s bambusovými výhonky...

Nami 99
24. 12. 2014
Dát tip

R. L. - děkuji moc.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru