Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jazzklub Železná a psychedelie

06. 03. 2002
0
0
1068
Autor
Jim_Page_LZ

Jazzklub Železná

Přijměte pozvání na pravidelné kulturní odpoledne do Jazzklubu v Železné ulici dne 17.3.2002 v 17.hodin.

Vedle promítání a čtení vybraných děl z časopisu Totem budou číst svá vlastní díla autoři Totemu - Martin a Lili.

Dalším hostem nedělního odpoledne tentokrát bude psychadelická kapela \"The sun\" s hudbou 60.let.

Těšíme se na vaši návštěvu.
S pozdravem
Petr a redakce Totem.cz


Jim_Page_LZ
08. 03. 2002
Dát tip
jo jo jo ... budem tam číst zrezavělé básně :o)

Jim_Page_LZ
07. 03. 2002
Dát tip
no ... to je kousek do Prahy, ne? :o)

Pája
07. 03. 2002
Dát tip
možná...:-)

Wopi
07. 03. 2002
Dát tip
jsem se byl podívat v Železné a ŽÁDNEJ JAZZKLUB TAM NENI!!!

Pája
07. 03. 2002
Dát tip
ty provokatére!!!!! :-))))) snad nejni možný že byste v plzni měli taky ulici železnou...**** vy wopice! :-)))))))))))))))))))))

Wopi
07. 03. 2002
Dát tip
to si piš vy pražáci si myslíte, že všechno máte jen vy? :o)))

Pája
07. 03. 2002
Dát tip
ale my ji měli PRVNÍ!!!! :-))))))) heč! :-))).....a kdybys tu naši první viděl...koukal bys že z ní semtam ještě kusy zrezlýho železa čuměj....naprosto au...tentická víš? :-))))****..kdežto ta vaše je samej kámen beton a kostičky ...........(blafuju)

Wopi
07. 03. 2002
Dát tip
no.... kus železa by se tu taky našlo... (jaxe ta škodovka pomalu rozpadá) :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru