Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

kniha Krylova kytara

04. 01. 2015
5
10
1192
Autor
Azriel

 

Ještě před Vánoci mi vyšla kniha Krylova kytara. První kapitolu s názvem Idyla jste si mohli přečíst již tady na Písmákovi. 

Anotace:

"Matěj je písničkář a jeho známí říkají, že v něm je kus Kryla. Zpívá na brněnských ulicích a vydělává si hraním po barech. Při jednom hraní na něj padne „životní mlha“, kterou se rozhodne řešit výjezdem na koncerty pořádané k předčasným volbám. Spolu s divokou zpěvačkou a bohémským spisovatelem projíždí velká města a setkává se s různými lidmi a ukázkou národní povahy ve vyhraněném čase voleb. Matěj se tak konečně snaží vyrovnat se svým stylem hraní, svou náturou a situací ve své zemi."

 

další informace ke knize:  http://www.beletris.cz/e-shop/knihy/127-krylova-kytara-michal-sefara-9788075200013.html

knižní trailer na Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=QB6Yvp8uqmo


10 názorů

Azriel
07. 01. 2015
Dát tip

Zdendo, je to pro mě čest, číst si od Tebe, že bys tu knížku někomu dal a sám si ji aspoň prolistoval. Díkec


Dept
05. 01. 2015
Dát tip

gratuluji a velmi souhlasím se Zordonem! Právě jsem dočetl Polokacíře a hledám co otevřít :)


verulinda
05. 01. 2015
Dát tip

gratuluji


Azriel
04. 01. 2015
Dát tip

děkuju


Zordon
04. 01. 2015
Dát tip

Gratulace! Kéž by každá doba skutečně měla svého Kryla.


Lakrov
04. 01. 2015
Dát tip

Gratuluji a děkuji za upozornění. Po knize se poohlédnu. Kryl byl odedávna můj oblíbenec, a tak mě zajímá i tenhle možá poněkud odlišný pohled na jeho odkaz.


gratulace + klub :o)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru