Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

krajinou slz

07. 03. 2002
2
0
1814
Autor
Hody

Krajinou slz

Tisíce tváří k hladině se kloní

Tidíce tváří zsinálých

Tisíce očí slzy nářku roní

po tvářích pobledlých

Jezero hlasem kapek zvoní

a odraz luny podivný

se s mraky kdesi vprostřed honí

Tak jako jindy nevinný

A smutku bílá prázdná dlaň

pluje mlhou jako stín

Tisíce duší hledí naň

Tisíce duší hořký splín


Hauský
17. 08. 2002
Dát tip
no co dodat...*

Hody
12. 03. 2002
Dát tip
Tak fajn ty Chato(cosi) Nutíš mne odpovídat též hrubě. Jo fajn! Svým způsobem jsi to vyhrál....Přistoupil jsem na tvůj způsob komunikace.. Dobře tak alespoň v něm ti to pořádně nasolim. Na co si to hraješ?????? Jo fajn...EGO avantgardního individua si přijmul dokonale. Rozvrácenec jednadvacátého století......... Jseš si vědom vlastní méněcenosti a jako křesťané kdysi svojí vírou obehnal ses proti světu hradbou agrese......co???????? No nemám pravdu..... (když osobní útok, tak osobní útok) Nemám nic proti provokaci.......ostatně jsem ji pln......ale když jen tak( tedy ne jen tak, ale abys ses sám ujistil ve své dokonalosti) začneš napadat ostatní..........Hloupé........ Četl si v nějaké knížce, že umělec je nespoutaný příboj ducha?? Jenže když vezmeš motyku a budeš mlátit do útesu, příboj z tebe nebude!!!!!!!!!!!!!!!!! :-))))))))))) Nemáš rád kritiku?????????? A proč mne teda (tady by se hodilo sprosté slovo) kritizuješ???????? Sakra! A Krela??????? Neuvědomuješ si, že si odporuješ........

Ghatotkacza
12. 03. 2002
Dát tip
...nebudu ti vnucovat něco čemu nechceš věřit... ...pokud sem použil výrazy který neodpovídaj tvýmu jemnosluchu tak se taky omlouvám... ...a to že sem takovej(říkejme tomu hra když chceš)...s tim můj drahý neuděláš nic.../upřímně řečeno(ač se sem upřímnost zjevně nehodí)...nedělám to proto abych se předved před zdejší obcí) ...a k tý kritice.....sám dobře víš...že si to neuvědomuju... ......proč ti to vyvracet...nestojíš mi za to.... ...tvoje lži-tvář se mi taky moc nezamlouvá... ...řek sem co sem měl na srdci a teď ...mi dovolte odejít... .......!ať si příboj skučí jak se mu zachce...mě de o požár! (plácejte se tu v tý ledový vodě...nemám už chuť někoho tahat z vody...) ...ať hoří!! ---------sbohem--------------

Armand
11. 03. 2002
Dát tip
Myslím si že není nezbytné k vývoji to aby člověk dal na názor okolí. Naopak myslím, že to degraduje jeho vlastní úsudek. Pokud jsou ty kritiky navíc hloupé, jakože v naprosté většině jsou jen vyjádřením lidské malosti a pocitu méněcennosti (asi), tak mu nejen uškodí, ale navíc ho zastaví ve vývoji o kterém s oblibou píšeš. Kritika v našich končinách jak já ji znám je jen výrazem hlouposti a omezenosti. Žádost o kritiku je pak tím samým. Jenom v případě pokud autor žádá své čtenáře o polemiku nad obsahem tomu tak není. Pokud žádá hlubší kritiku svého díla.... tak mi něco uniká.. To je to tak nesvéprávný a nemyslící tvor, že nedokáže posoudit to co dělá? Asi ano :) Ať hoří pískoviště !!

Hody
11. 03. 2002
Dát tip
Ať hoří! Nežádá-li autor o kritiku a je-li si sebou naprosto jist, aniž by dbal na ohlasy okolí, je to namyšlený tupun. Proč teda pak svá díla uveřejňuje, když ho nezajímájí čtenáři. Když ho nezajímají čtenářksé reakce. Pak jim vlastně svá díla sobecky strká pod nos a jakoby říkal: "Je mi jedno co si o tom myslíte. Seru na vás. Tohle je moje umění!" Tak se ptám. Není právě tohle výrazem hlouposti a méněcenosti. Nepřipouštět si kritiku.......

Armand
11. 03. 2002
Dát tip
Je kritika a kritika :))) té druhé je velmi málo. Ten který nabízí své dílo ke kritice je ubohý sebemrskač. Chce slyšet chválu? Chce být chytřejším? nebo má jen strach? Nebo zrovna udělal jen hloupost? HA HA HA :))) Ne... ..... hloupost a malost. Čtenářských reakcí se ti přece dostane i bez žádosti o hlubší kritiky. Podle těch rakcí poznáš bystré od omezených. Podle kritiky poznáš hlupáka. Nebo moudrého muže/ženu. Je zde příliš hlupáků. Jak ale vidím, zřejmě jste přívrženci rozličných katoven a všichni velcí odbornící a kritici. ne děkuji............ jsem m o ž n á jen .... kritik kritiků :))), hloupých kritiků....

Ghatotkacza
11. 03. 2002
Dát tip
..autor stojí o hlubkonananánskou kritiku...dobrá..... Krel je idiot taková kritika zabívající se členěním do slok....je na ho-vno!(jsem hrubý a slova si nevybírám) ...abych pravdu řek(dobrá fráze ne?!)...forma je už obsažená ve vlastnim textu...proč to odělovat?....protože to dělali kdysi, protože to dělají teď............kdo ptám se? ....neexistuje báseň bez odpovídající formy.......! ..co se týče okolí.....co vytýká..jak tvrdí kolega krel....jaké okolí?!! ...mimochodem nelíbí se mi tvé jméno krele...změň ho...potom dím...bude to dobré jméno.............žvásty! ...nejsme snad armand a já jeden a tentýž?.............sám nevím -nezadám si s dlouhými projevy...a úplnými větami..... proč nezkončit uprostřed slo..............

Ghatotkacza
11. 03. 2002
Dát tip
!!!!!!!!!jsem namyšlený tupoun!!!!!!!!!.....dávám tip za odhalení identity****************************

Ghatotkacza
11. 03. 2002
Dát tip
...a k dílu!...pěkně mrskáš archaismi....co nějaké ty novotvary?!

Krel
11. 03. 2002
Dát tip
no tak k tomu nemám co dodat..:-(( radši bez komentáře...chmm..

Armand
10. 03. 2002
Dát tip
Krele, pořád musím nesouhlasit. Člověk, ketrý si z kritik nic nebere ustrne a pak je to k ničemu? :)) No tak. Co by na to tak třeba řekl Andy Warhol, Krele ? :))))

Krel
10. 03. 2002
Dát tip
Armand: řekl bych vyjímka potvrzuje pravidlo...proč by jsi se měl dál vyvíjet když jsio se sebou spokojený a kašleš na okolí které Ti třeba něco na tvých dílech vytýká? ..paradox..:-))

Armand
09. 03. 2002
Dát tip
co když autor chce psát tak jak píše a nepsat "lepší věc". protože podle koho je ta věc pak lepší??? a programové psaní na "klíč" je podle mě k ničemu.. i když známe jeden zdařilý příklad, ale u toho bych také zůstal.. E.A. Poe - Raven :)

Krel
09. 03. 2002
Dát tip
Tak si z těch kritik nic nebere a píše stále dál...ale potom ustrne a je to k ničemu...dle mého...

Hody
09. 03. 2002
Dát tip
Dle mne též! Svět je holt už takový. Musíme se v určité míře uměním navzájem přibližovat, protože se jím navzájem ovlivňujem. Jistě- lze kašlat na hlas davu a jít si svoji cestou, ale otázka je, nakolik jsme pak ještě svoji a nakolik chceme být jen výjimeční. Nicméně souhlasil bych i s Armandem- jsou tací! Ale já mezi ně nepatřím......

Armand
08. 03. 2002
Dát tip
nechci být konkrétnější. Na takové věci se nejlépe nereaguje. Ale abych dal vědět, že se líbilo, tak jsem nechal alespoň svůj podpis.. Opět se ale neopomenu zeptat.. proč autor stojí o hlubší kritiku? Co je podle tebe hlubší kritika? Jak si ji představuješ?

Krel
08. 03. 2002
Dát tip
hlubší kritika je kritika která se zaměřuje i na formální stránku básně, to znamená na rytmiku, členění, složitost veršů..prostě strukturu básně...

Armand
08. 03. 2002
Dát tip
a ta je podle mě úplně k ničemu. Jedině pokud báseň je z formálního hlediska dokonalá, lze ji vyzdvihnout (tu formu) jinak je hluboká kritika, hlubokou blbostí. :)

Krel
08. 03. 2002
Dát tip
to nejni pravda...je dobré ukázat i na nedostatky, aby si je autor uvědomil a příště napsal ještě lepší věc...

Krel
08. 03. 2002
Dát tip
avi

Hody
08. 03. 2002
Dát tip
Kritika v podobě tří teček je výmluvná a mnohosmyslná. Něvěděl jsem, cos tím chtěl říci. Mohlo to znamenat třeba jen hmmm, ale taky "dost špatný...nestojí za kritiku" a pod. Každopádně souhlas s Krelem...Vždycky je nutná zpětná vazba. Nechci tvořit jen pro sebe, ale pro lidi!

Armand
07. 03. 2002
Dát tip
...

Hody
07. 03. 2002
Dát tip
můžeš být konkrétnější........:-)

Krel
07. 03. 2002
Dát tip
atmosferické..v mysli vyvstává obraz...líbí

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru