Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sni dobře

07. 01. 2015
1
2
834
Autor
smokrew_b8ie
Slova, která opakováním ztratila smysl. K lidské duši. Poměr, vzdálenost. A pokusit se dotknout, ale nesahat. A voda hladí. Co všecko je v plameni, slunce je v plameni. Nekonečno. Bože, život. Znavenému marností, když selhávám. Po hrdle rozběhne se kapka. Když stojím já před Tebou. Hrdinka. Milovat. Trocha krve. Všeho je mocný, sen malého chlapce. To velké, tolik tušené. A vzdálené. Ale Ty, věčná, tady a teď. Sni dobře. Ti, co mají oči otevřené. Skryté slunce. Svět ve světě, pod světem. Jen silueta, trocha větru s trochou popela. Je jako cestovatel v čase. A ty se nestrachuj, neoddávej beznaději. Zůstaň u mě. To pro Tebe dnes sněží. Ani nevíš, co v tom všecko je, když se zvedne vítr. Ty symboly velkého slunce. Je každá touha naivní? Je opravdová krása odrazem pravdy? Je moudrá? Když v té černé beztvaré prázdnotě zasvítí zlatá tvář. Je to pocit, který Tě naplní. Je to něco, co zahlédneš, co zabíjí. A slunce je nemluvně.

2 názory

ty seš ale rychlá :D

smyčka
07. 01. 2015
Dát tip

spousta otázek


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru