Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Večerní pocta manželce

10. 01. 2015
9
20
1794
Autor
Kolobajda

 

Spánek

Spí už les a spí i zmije

padá snížek, všechno skryje.

Spí už les, i moje žena

je však napůl obnažená.

Přikrývám ji, to přec musím

doufám že ji nezadusím.

 

Tenisová

Moje žena Anděla

dnes mi opět nedala

když sprchovat se viděla

Rafaela Nadala…

 

Přirozená

Dnes jsem říkal svojí ženě

ať se chová přirozeně.

Vždyť na tom přec nic není -

pak budem oba přirození.

 

Nevhodný dárek

Manželka pod stromeček

dostala zbrusu nový De vibrilátor.

Tak teď nevím, co tím Ježíšek sleduje...

 


20 názorů

Gora
05. 09. 2016
Dát tip

Asi mu cvaklo v bedně:-(((


Kolobajda
05. 09. 2016
Dát tip

Jo Irčo - a to ještě k tomu všemu se Roman choval normálně...   : -))


Gora
05. 09. 2016
Dát tip

Vtipné dílko a dobrá nadnárodní diskuse:- )  já neměla v té době o Písmáku potuchy...


Kolobajda
07. 10. 2015
Dát tip

Děkuji za návštěvu. Jinak - jsem už dost starý, zdraví podlomené a tak nic už trénovat nebudu. Už jsem se natrénoval dost...   : -))


Josephina
07. 10. 2015
Dát tip

spánek je moc hezkej rytmicky, no chce to asi ještě ten rytmus trénovat jako tenis Nadal :-)


Kočkodan
13. 01. 2015
Dát tip
Já na rozdíl od vás dvou nikde nebyl, cestovatelsky vám nesahám ani pod zacátek nártu. Obyvatele Ceske republiky v globálu smysl pro humor jiste mají, ale nemyslím si, ze by to jinde bylo nejak diametrálne horsí. Tedy ani v Germanistánu ne. A anglický humor by mne asi také dost vyhovoval, suché víno vubec rád nemám, humor vsak ano.

Diana
13. 01. 2015
Dát tip
Já jsem projela část jižního a západního pobřeží Austrálie - od Melbourne až po Brisbane, tak si to představuji trochu podobné. Nezapomenutelný zážitek! A deštný prales - paráda!

Kolobajda
13. 01. 2015
Dát tip

O tom žádná!!! Byli jsme tam pět týdnů a švagr Mark si kvůli nám najel asi 4300 km. Od severu k jihu. Mám nafoceno asi 1150 (použitelnách!) fotek a natočena tři videa.


Diana
13. 01. 2015
Dát tip
Víš, mám podezření, že smysl pro humor je nejsilnější sebezáchovný mechanizmus a tak je prostě lidem vrozený, ať jsou jakékoliv národnosti :-) Na Novém Zélandu musí být překrásně!

Kolobajda
13. 01. 2015
Dát tip

Ahoj Diano , přečti si moje vyjádření pod Evž. Bramb. Opravdu to není o mé manželce, ale tak to nějak vyšlo a nechtěl jsem používat jiná jména.

A co se týče smyslu pro humor - starší dcerka je na Novém Zélandu a mladší má Američana. A ubezpečuji tě, že s oběma je docela sranda.


Diana
13. 01. 2015
Dát tip
Až to tvá žena zjistí! :-)* Měla jsem štěstí se spřátelit s několika Angličany - a samozřejmě Angličankami, aby to nevyznělo jinak. Bez rozdílu měli vynikající smysl pro humor. A dost chápali i naše vtípky. Ale máš pravdu v tom, že všechno se z češtiny přeložit nedá. Přece však klobouk dolů před anglickým smyslem pro humor! Ten mi tedy lahodí. Co Němci jako takoví, Kočkodane?

Kolobajda
13. 01. 2015
Dát tip

Luboši - tak nějak jsem si to myslel. Mám obě dcery v anglicky mluvicích zemích. A řekl bych, že alespoň trochu mají smysl pro humor po tatínkovi... Ovšem tam ty naše slovní hříčky nepřeložíš - a i když přeložíš, tak to už vlastně není vtipné. Čeština je jazyk košatý  ° -)


Kočkodan
13. 01. 2015
Dát tip
Já v Nemecku moc nemluvím, tady na Písmáku jsem (pres svuj zvírecí nick) dost jiná lidská bytost. Pánové Jekyll a Hyde nechávají pozdravovat...

sladce spi........:-)))))))))........../***


srozumeni
10. 01. 2015
Dát tip
***

Kolobajda
10. 01. 2015
Dát tip

1) Moje manželka netuší, jaké fantasmagorie mě přepadají. Prostě za to nemůžu. Ale jinak - mám ji rád. Opravdu.

2) Narcis možná trochu jsem, ale BEJK? To je asi ten Ježíšek.

3) Luboši - nakolik tvoje žena "němkyně" chápe náš smysl pro humor? Nemám nic proti Němkám, ale ty naše "básničky" a slovní hříčky nechápou ani mnozí zde se vyskytnuvší... No tak - není to takový únik?

Jinak přátelé:  Těší mě  váš obdiv k mé tvorbě  : - )), : - ))


Doufám, že to manželka patřičně ocenila.*


Kočkodan
10. 01. 2015
Dát tip
Odlisný pristup Mnohý chot má touhu jinou - rád by zenu prikryl hlínou. Tenisová (varianta) Moje zena "nemkyne" prých chce cítit ve klíne ke své vlastní potese pouze Jana Kodese.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru