Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Úvaha stařecká a chlapecká

18. 01. 2015
11
9
1240
Autor
Kolobajda

Úvaha stařecká a úvaha chlapecká

    Brejle

   Pořídil jsem si nové brejle.   Teď už s nimi přečtu i Brejlovo písmo.

 

   Sníh roztál. Proto šli chlapci z našeho dvorku někam ejakoulovat.

 


9 názorů

Gora
28. 06. 2016
Dát tip

To je tedy pro mne překvápko, že je zde přímo tvorba neumětelská a ještě tak vtipná:)))                                                                                                   /T.


agáta5
10. 03. 2016
Dát tip

:)))))

čistotná: chtěla jsem, aby se umýval aspoň jednou týdně.Rozvedl se se mnou a našel si nějakou Romku.

(Romanu Nováčkovou:))))) 


chlapce z vašeho dvorku bych potkat nechtěla, ale ten brejlovec s těmi brejlovými písmenky může být zajímavý


Současnost a vzpomínka na mládí.....moc pěkné.*


rozhodne nemam uvahy patentovane, se stareckou se ztotoznuji .


Kolobajda
18. 01. 2015
Dát tip

Ahoj Blackie - a co bych tam s nima dělal?  ° =(%)§@  : - ))°


kdybys měl brajle..přečet bys pozvánku...jít s nima do kouta na dvorku......:-------------


Kočkodan
18. 01. 2015
Dát tip
Já do toho sice (ani s brejlema) moc nevidím, ale mne to pripadá jako tvoje vrcholné dílo. Pekne jsi me ale, Kolobajdo, zmátl. Já si nejdríve myslel, ze reagujes avízem na nejakou starsí tvorbu Alesovu. Úvahy mám silne zafixovány práve s ním. Ted vsak jiz budu vedet, ze se tady potuluje jeho silná konkurence. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru