Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Příčení 41

18. 01. 2015
18
19
2670
Autor
Kočkodan
Ráno je moudřejší večera Ač je prý raníčko moudřejší večera, tak stejně zabití jen pomoct může, manželka v ložnici už zase ječela, pouze rok nepostál - a lítá z kůže... Ruku na srdce On dal ruku na srdíčko, důležité – chybí „si“, hrozné řvaní slyšet nýčko, sousedka s ním zápasí. Ryba smrdí od hlavy Údajně od hlavy páchne ryba, houmlesák spíše od chodidel, nepatří k němu vůně libá, i skunk by se možná lehce styděl. Samochvála smrdí Jak známo, samochvála smrdí, o moc více ale žumpa, jen buďte klidně trochu hrdí, pokud jste nevyrostli v lumpa. Sedět na dvou židlích Sedí spíše na dvou židlích, značně teče pres sedadla, obezita ji dost mydlí, kéž by se ta paní spadla. Skočit na špek Zas další důchodce skočil mu na slaninu, pozdě teď senior propukl v pláč, podvodný dealer však necítí vinu, že udal vysoušeč za vysavač. Slíznout smetanu Ředitel ústavu neslízne smetanu za úspěch vědeckého týmu, test skončil bohužel explozí metanu, institut je v plamenech a dýmu. Spát jako dudek Nespí jak ten známý dudek, častého snu se bojí - ženu mu fotějí Saudek i Sudek a něco povídaj o Playboyi. Spěchat pomalu Měl jet mnohem pomaleji, dávat pozor v téhle slote, ústa chodce strašně klejí, nechtěl skončit na kapotě. Starého psa novým kouskům nenaučíš Naučil Alíka dva nové kousky, ačkoli s výcvikem začal až k stáru, teď umí srolovat u mordy fousky, žongluje s koulema kaviáru.

19 názorů

Kočkodan
20. 09. 2021
Dát tip

 

Ahoj, dík, jen doufám, že svůj komentář myslíš vážně a já ti neskočil na špek. ;-)


64T.B.S.
19. 09. 2021
Dát tip

Ahoj, nejvíc mě pobavily Ráno je moudřejší...Sedět na dvou židlích, Skočit na špek pa


Lnice
02. 11. 2015
Dát tip

tak to beru jako kompliment


Kočkodan
02. 11. 2015
Dát tip
Nedovedu si představit, že by něco mohlo hraničit s tvou představivostí.

Lnice
02. 11. 2015
Dát tip

tak žonglovat s koulema kaviáru už hraničí s mou představivostí hi hi


Kočkodan
21. 01. 2015
Dát tip
Dík, písmácká sousedko. :-)

Alegna
21. 01. 2015
Dát tip

s rukou na srdci *


Kočkodan
21. 01. 2015
Dát tip
Samochvála ze prý smrdí? Nesouhlasím, ne a ne! Sedím tu se vzdmutou hrudí - tvorím veci úzasné! A dekuji vám, ze jste to také jiz dávno pochopili. (digitalní skleb)

Josephina
21. 01. 2015
Dát tip

ryba páchne od hlavy a res publika od prezidenta


Zordon
20. 01. 2015
Dát tip

Nejlepší je Samochvála :) *


Super. Pobavilo mne, Tipuji*


Je to dnes hodně filosofické. Já beru Alíka.*


Kolobajda
18. 01. 2015
Dát tip

No a pro mě báseň č. 1 je č. 1 (řekl bych, že manželka to  mírně přehnala)

/*


fialka...
18. 01. 2015
Dát tip

Sedět na dvou židlích a Spěchat pomalu se mi líbí :)


homeless smrdi od paty i kdyz je ve znameni ryby...


smyčka
18. 01. 2015
Dát tip
Dnes jdes totiz do hloubky!

Čudla
18. 01. 2015
Dát tip

/*


Diana
18. 01. 2015
Dát tip
Mám stejný problém, jako blackie, ale snad nejvíc "Sedět na dvou židlích" .. i když "Spát jako dudek", má taky sílu! :-))) Nene, nejlepší je Alík genius!

.....dnes věru nevím, který verš  dostane první cenu......

vyhlašuji......a není to taktika...........vedení se ujímá..........

Lubošova sousedka....ale....ruku na srdíčko......všechny obsazují..

první místěčko........smích.......tipuji.........................................


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru