Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Různé postřehy

29. 01. 2015
6
16
1229
Autor
Kolobajda

Různé úvahy a postřehy

 

Úvaha dvojnulka:  Pro těžké chvíle používám bifekální brýle

 

Z pořadu Artura C. Clarka:

1)  Z oblohy padaly rybky, žáby, dešťovky a také sněhové vložky.

2)  Na polární výpravě ruský vědec Karisyn měl ssebou vodku a Karimatku.

 

Michal Březina s ledovým klidem předvedl své dokonalé trojité Axely a krásné slipy*

 

 

 

P.S.  Pardon, teď mě žena opravila, že to byly flipy (jo a vločky...)

 

 


16 názorů

Lakrov
30. 01. 2015
Dát tip

Při bifekálních brýlích se celkem bavím, při těch dalších přeřeknutích mě pak napadá, že působivější, než takhle v psané podobě, by byla, slyšet je jako mluvené slovo.


no...tady už to fakt přestává být sranda...

jdu do práce


Kolobajda
29. 01. 2015
Dát tip

Ja, das ist gut... I fill sleepy (foneticky slipy) = chce se mi spát. Tím pádem obsah je daný - Blackie šla spát, Luboš půjde taky schlafen a já půjdu na WC zhmotnit obsah sleepů... co?  : - ))


Padat může cokoli, tedy i Březina. Pobavilo.*


Kočkodan
29. 01. 2015
Dát tip
O dokonalosti by se jiste dalo mluvit, kdybychom spatrili obsah autorových slipu. Nebo by prece jen slo spíse o (smutný) vtip? Snad mi Kolobajda také promine. :-)

snad mě Kolobajda promine...:-)))))))))))......dobrou noc všem


black: :D


s ledovým klidem předvedl autor své dokonalé slipy....vlastně......chtěla jsem napsat vtipy..........:-)))))))))))))))))))))......./***


hlavní je, že máš dobré srdce

:)

- a Tvá hlava taky nebude k zahození, koukni, kolik jsi toho zajímavého napsal a kolik lidí tím vážně-či nevážně: okouzlil...:) tedy obohatil


Kolobajda
29. 01. 2015
Dát tip

Máš pravdu, taky mu držím palce. Ale moje hlava... hlavně že jsem to nazval úvahy a postřehy... Tak to je postřeh jak byk (jak se pravi u nas)


není zač

koukala jsem včera na něj

bruslil nejlíp:)


Kolobajda
29. 01. 2015
Dát tip

Ježišmarjá ... máš pravdu - Michal (ještě se mi do toho zapletl R.L. a jeho lapálie, ale to není omluva). Hned to opravím... DÍKY !!


:)

o padajících vložkách nic nevím. O slipech taky ne..

Ale ten hezký ( když hezký, myslím tím na první pohled, a když to už říkám, je to opravdu vyjímečné, páč já jinak u chlapů na tu venkovní krásu moc nekoukám...:)) krasobruslař, jestli myslíš toho, co já, tak ten se nejmenuje Radek, Ale Michal . Radek Březina je podezřelý jako šéf české lihové mafie-našla jsem na netu:)


Kočkodan
29. 01. 2015
Dát tip
Já si kazdý pracovní den skocím dvakrát k hodinám u vrátnice. Vetsinou se mi podarí hezky odpíchnout.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru