Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha z Norska

03. 03. 2015
7
9
769
Autor
aleš-novák

tak vás po dlouhé době zase všechny pozdravuji...

opusťte

dětský pokoj

čeká vás

dětský domov


9 názorů

Kočkodan
04. 03. 2015
Dát tip
Jiz pred padesáti lety zpívali Beatles, ze v Norsku rostou deti jako dríví v lese.

rozpoutal jsi diskuzi.....TIp....a jeden pro Zordona...hihihi


Nejsem zastánce výchovy, ve které děti mohou vše.  Určité formování osobnosti je nutné. Jenže tady se zase jde do extrému.

 


naopak: mít domov je mnohem lepší, než pokoj...


taky jsem měla režim, NEBYLO to na škodu; naopak moje známá ohřívala obědy a večeře každému děcku zvlášť, jak si řeklo, měla tři... tak nevím, co je lepší))


Zordon
03. 03. 2015
Dát tip

Prosecký, já kdybych v deseti letech přišel pozdě k obědu, tak taky nemám nic. Neměl jsem ale germánskou výchovu, ale o pět let staršího bratra, který snědl co viděl :)


Diana
03. 03. 2015
Dát tip

Do toho pořádně nevidíme. Těžko si udělat správný názor, když není dost relevantních informací.


však mě znáš, já taky vymýšlím "úvahy" i za cenu mírného přiškrcení reality...


Prosecký
03. 03. 2015
Dát tip

Já bych to neviděl tak jednoznačně. Celé dětství jsem prožil tak, že část mého příbuzenstva byla německá. jejich výchova se v mnohém lišila od té naší a moje máma a ostatní Češi z toho šíleli. země se prostě od sebe liší. Příklad:

Když můj desetiletý německý bratranec přišel pozdě k obědu, prostě nedostal nic.

Kdyř se popral, nezajímalo rodiče, jestli ho nějaká rána bolí, ale jestli vyhrál.

Teď to v Norsku vypadá na druhý extrém, ale zase je to pro nás, Slovany takové odlištěné.

Musíme si uvědomit, že v germánských zemích má pravidlo vždy přednost před pocitem.

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru