Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Múza

28. 01. 2000
0
0
1532
Autor
Raddie

Jsou takové opravdu všechny? Snad ne...

Prvně se dotkla mých básní a hned rychle uskočila. "Co je? Co se děje?", ptal jsem se nechápavě. "Chlapče, musíš přidat. Tvé básně jsou žhavé jak pekelná výheň. Takhle díru do světa neuděláš! Přidej víc sentimentu, 2 gramy slz na jednu sloku, trochu ironie pro chuť a citáty jako koření. A na konec to nejdůležitější. Musíš si uvědomit, proč vlastně píšeš. Za sebe? Hlupáčku!" A rozplynula se jako dým. Od těch dnů mě jako zlý sen pronásleduje otázka: Jsou takové všechny?
. . . viz Miroslawek

Saxanka
06. 05. 2000
Dát tip
Múzo !Já nevím ale stále je hledám,kam se ta potvora mohla schovat?

Miroslawek
02. 02. 2000
Dát tip
Ja, jenom neodvažuj gramy na lékárnických vahách, ale piš srdcem. Pak zjistíš, že to má ty přesný poměry.

Merle
31. 01. 2000
Dát tip
Merle poeta: ONA je jen polibek, čistá energie stvoření. Forma, tvar, pravidla i důvody, to jsi ty sám.
Merle skeptik: Nejsou múzy, jsou jen nápady a pak práce a práce a...
Merle kritik: nerýmuje se to, a není tam ani jedna miloučká metaforuška... ;-(
Merle člověk: jsou jaký jsou, ber - nech bejt, ale jinou nedostaneš.
Merle: promiň, že jsem svýmu šílenství ulevil zrovna na tobě...

zolli
30. 01. 2000
Dát tip
Pravda! Ke mě chodí jedna je kulhavá a na jedno oko téměř nevidí. Máme spolu příměří. Já mlčím nad jejím vzhledem a ona se přestala posmívat mým veršům. Jen teď už 14 dní marně čekám při svíčce. Třeba má ona chřipku nebo já depku?? Dík za nápad asi o té mé taky napíši :o))

Bibša
30. 01. 2000
Dát tip
Jo a zapomněl jsi napsat, že Můzy jsou věčně nespokojené ... líbí!

Gala
29. 01. 2000
Dát tip
Nejsou všechny stejné a ani My nejsme jako ony...

AZALIN
28. 01. 2000
Dát tip
Pěkný. Trefný. Potěšilo :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru