Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Spáleniny II.

10. 03. 2002
3
0
2340
Autor
malykuba01

SMS-Češi esemeskují,jen to sviští.Fenomén doby,který nutí autora vyjádřit se co nejstručněji...umí také sdělit víc než prvoplánový význam slova? Nevím, zkouším to.

Den už šel spát.

 

I my jdem´,

každý jinam.

 

Teď už svůj smutek neproklínám,

naopak,

jako nikdo jiný

své dnešní hebké spáleniny

ošetřím jemně svými rýmy.

 

Nejsou jen mé….

…jsou přec i tvými!


Mila_cik
09. 11. 2004
Dát tip
tahle moooc

je to zajímavé psát poezii v smskách, ale trochu mi drhne, že je tu víc jak 165 znaků...tzn. musel by si basen ROZDELIT do dvou zprav, ale pak uz to ztraci sve kouzlo-dneska uz nikoho nezajima poezie, a uz vubec ne DELENA POEZIE. Vzdyt je to jako prestat cist v pulce radku..:) mozna jsem spatne pochopil, mozna se basen do jedna zpravy ani vejit nema, nebo treba neni pro smskovani urcena vubec...:))) tak ci tak, odkazuji na tzv. mobilyriku Oddila Stradického ze Strdic (www.3glav.cz/stradicky - na teto strance naleznete mobilyriku Ivana Wernische, Bogdana Trojaka...)

Astalavista
10. 03. 2002
Dát tip
Prostřední sloka se povedla. Není to marný, zkoušej dál...:)

Beata
10. 03. 2002
Dát tip
pěkné

Krel
10. 03. 2002
Dát tip
zajímavé...

miklunka
10. 03. 2002
Dát tip
líbí se mi tahle SMSpoezie :o))

Nuitík
10. 03. 2002
Dát tip
hezkééééé*

tanganika
10. 03. 2002
Dát tip
velmi pekne!

Prokletí
10. 03. 2002
Dát tip
myslíém, že k poesii se mobil nechová jako ideální médium... ale budiž tady ;o) m.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru