Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Abych

10. 03. 2002
2
0
1690
Autor
JARUB

 

To abych se naučila bát,

aby pokora mi sílu ukázala,

měla jsem poznat a pochopit,

co znamená mít rád.

 

Snad mysl mojí vedl osud,

že srdce mé se rázem otevřelo

a chtělo do dna vypít vše,

co nesmělo mít dosud.

 

 

To abych našla důvěru,

která se ztratila tak dávno.

 


synáček
05. 03. 2004
Dát tip
Omlouvám se, ale skáču sem ve volných chvilkách mezi pacienty a nebyl jsem tentokrát přihlášenej, takže ta sedmdesátjednička je moje...

Francois
05. 04. 2002
Dát tip
Ale tohle má náhodou myšlenku!

JARUB
13. 03. 2002
Dát tip
no pravda, rytmicky to trochu nesedí....... hmm....... ! :o)

hipinka
11. 03. 2002
Dát tip
"Aby pokora mi ukázala sílu".....to je moc krásný...pravdivý

JARUB
11. 03. 2002
Dát tip
Pokoře se člověk musí naučit a ženám je to mnohdy souzeno, možná proto je Ti to nesrozumitelné. K technice věci - stylem abca psávalo mnoho autorů (můj milý Skácel často také) a není neoblíbený. Vím, že píšeš jinou formou, ale to neznamená, že ostatní techniky jsou špatné :o))

Prokletí
11. 03. 2002
Dát tip
kůůůš, já neříkám, že já píšu bobže ;o))) každá dobře užitá technika nese svý ovoce +o) víš, nejde mi tu abca, nic proti němu, ale Ty tam nemáš dobře sladěnou rytmiku a celé je to také rozhárané... Nevím, jak jinak Ti to napsat Měj se kuásně ;o))))))))))) m.

Mazlík
10. 03. 2002
Dát tip
člověk by měl překonat svůj strach i když je to těžký doufám, že vydržíš

Prokletí
10. 03. 2002
Dát tip
dost blbé... strašná techn. stránka věci, navíc je to jak zpověď (nechci se Tě nijak dotknout ;o) "dívky z Top dívky" ... mám tím na ymsli svpoju věc Nevím, nemusím, příště ;o)))))) m.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru