Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nepokazte Písmáka

30. 01. 2000
0
0
1738
Autor
ALOHA

Prečítala som si dielo Břízy "Do vlastních řad", a dnes asi nezaspím.
Bojím sa, že na tom piatkovom zraze, kde sa zídete, vznikne iný Písmák (podobný ako www.totem.cz), na ktorom sa už niekto ako ja, amatér bez vzdelania v poézii, nebude cítiť..
Na Písmákovi sa mi páči, že prehltne všetky moje pokusy o verše, a aj keď príliš neslintá, nič nevypľuje..
Mám na vás prosbu. A keď to povie baba, viete, že to budú prosby minimálne dve.. Snáď sa niekto pridá a nedostanem po papuli :-)

Milí Písmáci, vedzte, že vás mám veľmi rada!

a kebyže nie som taká padavka, že večer vždy zaspím,

na Písmakovi by som trávila aspoň osem dní do týždňa.

Lenže dakedy nestíham nič, zvládnem iba naučené vzorce chovania..

 

Preto prosím splnomocnených:

1. Páčila by sa mi možnosť, keby si každý mohol utvoriť svoj osobný zoznam odložených diel,

ku ktorým sa chce ešte dakedy vrátiť: stačilo by u daného diela kliknúť,

a uložil by sa názov diela a meno autora..

Oldo, amigo, prosím.

 

2. Ak silou mocou chcete deliť diela podľa nejakých kritérií..

možno by nebolo zlé zaviesť, pre tých, čo sa chcú vyvíjať dva archívy :

1. diela podstrčené ku konštruktívnej kritike

2. diela bez ambícií, pre radosť, hoci plné nedostatkov

 

Páči sa mi Písmák v podobe akej je, že sa diela radia za sebou, ako prišli..

Obmedziť to na 1 dielo za týždeň?

 

Ale veď sú týždne, keď vás nič nenapadne, a potom sa naraz do vás múza zblázni..

a tiež prístup k počítaču.. Ja viem,.. mudrlantka, už som tíško,

 

Lenže kto sa má pozerať na môj nešťastný ksicht ? :-)

 

ALOHA


Merle
02. 02. 2000
Dát tip
Naopak Břízo, jsi nám všem příkladem! No, a když ne všem, tak mě určitě...

Bříza
01. 02. 2000
Dát tip
ALOHA neboj !!!
1. žádní zplnomocnění neexistují
2. jakožto amatér bez vzdělání v poezii podepisuju všechno, co jsi napsala.
3. zatím jen shromažďujem nápady - a já věřím, že některé z nich budou dobré.
4. mrzí mě, že se dělíme - to nechci a nebylo to mým úmyslem
5. Váha a významy slov, sousloví a vět, která užíváme, závisí na skrytém "komunikačním klíči" , který se u různých lidí občas dost liší. Přišlo mi jen škoda, že se tímhle tajemným prcesem nezabýváme víc do hloubky - mohli bychom se tak obdarovávat daleko intenzivněji, než dosud. To - a nic jiného bylo mým motivem - a teď jsem za blba... :-( .
(nevím, jestli je to srozumitelné...)
+Bříza+

ALOHA
01. 02. 2000
Dát tip
Bříza, sprisahanecky sa na teba usmievam. Tvoj postoj sa mi páčil, trebalo strčiť do nás nosom. Pošteklil si a kýchla sopka. Vyhodila z brucha hlavy toľko rôznych nápadov, nespokojných názorov.. Ani sme o nich nevedeli. Milý Písmak, tak sme ti všetci svorne zaželali na zdravie ;-) Nebol si chorý, iba ospalý, že ?
A ešte, Bříza, ak kandikuješ za blba, s mojím hlasom nepočítaj! Netipujem :-)))
ALOHA

Merle
31. 01. 2000
Dát tip
No, souhlasím s tebou ALOHO, ale myslím, že omezit by se to přece jenom mělo. Dostatečněj limit mi (to jako mě) připadne 5 děl týdně, s tím, že ne všechny týdny jsou přece tak bohatý, a až neúroda zachvátí mysl básníka, schovaná dílka udrží pramen poezie-prózy při životě. Když už nic jinýho, je to dost sobecký zabírat všeobecnej prostor pro sebe.
Vím, jak to může bejt k nevydržení, chtít znát názory na svoje nový dílko, a "nemoci" ho pustit z řetězu. Ale příklad z ekonomiky (kterou mimochodem nesnáším) jasně říká, co se stane při přesycení trhu.
Každej by se nad tím měl sám zamyslet, a vybrat si svůj (samozřejmě porušitelnej) limit, když už se nestanoví ten všeobecnej.

ALOHA
31. 01. 2000
Dát tip
Ďakujem vám dušičky:-) Podporujem Azalina, Šílenú, Yorika a Merleho! :-))) Merlík, máš určite pravdu, ale zadrž to obmedzenie, veď dakedy mažeme dielo, keď sa tam vyskytnú chyby, v tom zhone na ne hneď neprídeme..(napríklad sa vráti nečakane šéf ), radšej nech si teda vstúpime do svedomia sami. Od zajtra mám zákaz :-))
ALOHA

AZALIN
30. 01. 2000
Dát tip
Napsalas to sqele! :-)

Yorick
30. 01. 2000
Dát tip
O tom seznamu děl ke "vrácení" jsem už taky přemýšlel; třeba by to mohlo fungovat i jako historie odkazů na díla, které jsem kritizoval, nejspíš pro nějaké (nastavitelné) období - třeba měsíc. Jenže to jsou zas soubory, soubory.... Takže ten nápad ALOHY na zaregistrování se mi zdá výborný - opravdu by stačil jeden ´butonek´ někde dole...
Jinak kritéria a dělení - to je vždycky ošemetná záležitost, zatím bych nic nedělil. YR: )

Šílená
30. 01. 2000
Dát tip
Aloho moje takřka pokrevni sestricko :o) smela bych si te zvolit za tiskoveho mluvciho... tak nejak mi mluvis z duse... nejprijemnejsi "konstruktivni reseni" ktere jsem tady cetla...takze tve myslenky jdu podporit:o))) A v pátek se na tebe těším (běda jestli nepříjdeš:o(( )

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru