Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nový provozovatel Písmáka

16. 04. 2015
14
77
7642
Autor
Olda

V roce 1997 jsem ho založil, v roce 2005 opustil, teď jsem zpět.

Písmáka jsem včera převzal od Jaroslava Polakoviče. Je přesunut, funguje, jde se přihlašovat a registrovat.

Do ostatního se pokusím co nejdříve proniknout.

Kontaktujte mě prosím zde, nebo na o@ner.cz


77 názorů

Danny
14. 01. 2017
Dát tip
Nešlo by udělat nějaké drobné "žluté" upozornění, když člověku přijde Tip bez kritiky? Jen nápad...

tak ahoj


Danny
30. 07. 2015
Dát tip
ad minulý koment: tak už vidím, že je opraveno :)

Danny
24. 07. 2015
Dát tip
btw upozorňuju, že v patičce stránky ("Provozuje:") je stále odkaz na Dera místo na Oldu

jaza
09. 07. 2015
Dát tip

Olda je absolutní legenda českýho internetu, vítej zpět!


Hrušková
14. 06. 2015
Dát tip

Báječný, po tolika letech, a přeci.... dočkali jsme se...(naděje)...;)


Janina6
09. 06. 2015
Dát tip

Milý Admine A, díky moc, že jsi mi aspoň odpověděl, i když to vyřešit nemůžeš. Už jsem si fakt nebyla jistá, jestli tu z adminského klubu ještě někdo přežil :-)

Chápu, že nejde všechno hned. Akorát bych očekávala, že nový majitel aspoň něco žblebtne...

 


Admin A
09. 06. 2015
Dát tip

Janino6, tvůj podnět jsem zaznamenal a velice rád bych ho vyřešil, ale ze své pozice nemohu dělat nic. Tohle byla do nedávna záležitost hlavního admina, tedy Dera, nyní je to Oldovi.

Stran děl v aréně a oprávněnosti je zařazovat - opět u kolegy, já mu mohu přesunout do koše, nebo do katugirogie Ostatní, nezařaditelné, ale k tomu není důvod.

A teď babo raď (bez urážky) :-)


Janina6
09. 06. 2015
Dát tip

Ahoj, chtěla bych znovu upozornit na problém s poštou – nelze „Vysypat koš“, takže smazané zprávy se uživatelům hromadí a nedá se jich zbavit.

Dál jsem si všimla, že nadšenec Flinstón zaplňuje Arénu svými díly (za květen víc než 10), i když v systému by mělo být nastaveno, že se do Arény dá vložit jen 1 dílo měsíčně. (Samozřejmě nemám prosti samotnému Flinstónovi nic, ale na jeho příkladu je vidět, že je něco ve vkládání děl špatně.) Psala jsem to do adminského klubu, ale vypadá to, že tam už naše podněty nikdo neřeší.

 Ještě chci znovu poprosit, jestli je možné nějak řešit vystavování vítězných povídek Povídky měsíce na hlavní straně (bývalá rubrika „Slovo má“). Strašně dlouho tam už trčí poslední povídka, kterou se tam Gray podařilo vložit, a ta je z loňského srpna...

Díky předem. Jakákoli odpověď nejen potěší, ale aspoň dokáže, že vůbec existuješ :-)


hynajs
08. 06. 2015
Dát tip

Ahoj, nedal by se změnit název Chat zpět na starý název Pokec? 

prostě mi to přijde takové příjemnější..kultivovanější a lidštější..

8¨-))


Narvah
22. 05. 2015
Dát tip
jaroslav blahník.. leda, že by se nechal přeoperovat.. ty seš taky borec

Narvah
20. 05. 2015
Dát tip
můj nick zablokovat nejde, dero mi dal etenrity nick a olda na mě drží.. dej si bacha, ať neblokne tebe.. lakrov by měl bejt blokovanet trvale.. nebo by se měl vrátit do tramvaje k práci revizora, to mu šlo

sidonia
19. 05. 2015
Dát tip

to jsou mi panečku novinky..


Narvah
19. 05. 2015
Dát tip
Doporučuji zablokovat Lakrova.

Lakrov
19. 05. 2015
Dát tip

Tak nevím, trpím-li přehnanou nedočkavostí, ale uplynul měsíc od změny provozovatele a na Písmáku se nezměnilo nic, nebo alespoň nic viditelného. Například jméno původního majitele je stále zachováno na několika místech, jako by šlo o základní konstantu. Pro řešení případných potíží naopak chybí jakékoli spojení (odhlédnu-li od obskurní možnosti hledat v zapadlých diskusích apod.) na majitele nového. To důležité – autorský, čtenářský a komentátorský duch Písmáku – zůstalo naštěstí zachováno také, takže není kam spěchat.


Fruhling
12. 05. 2015
Dát tip
A jednou se minulost opakuje jako tragedie, podruhe jako fraska.

Janina6
12. 05. 2015
Dát tip

Fruhling: Protože pravovmoc k vkládání vítězných povídek má Gray, která tu dlouho nebyla, a když se jí konečně podařilo sem znovu přihlásit, tak jí to vkládání už nefunguje... Asi tak před týdnem mi psala, že to musí s Oldou řešit. Taky bych ráda, kdyby se to pohnulo...


Přítomnost je jen opakováním minulosti. Pouze pro pobavení:

 

http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=164434


Snad jen vypadá, protože to už tu bylo.


Fruhling
09. 05. 2015
Dát tip

Ok, takže to podle aktivity vypadá, že došlo jenom k papírové změně majitele. Jak už jsem dříve naznačoval, bylo by možná fajn, kdyby Olda naznačil, co všechno hodlá (ne)podnikat.

Mimochodem proč na titulní straně visí povídka měsíce ze srpna, když už je to bezmála rok starý text?

 


možná ano, to mě nenapadlo, zkusím to, díky za nápad


avi


Tomáši, a co skupina Písmák na facebooku, nedali by se kontaktovat přez ní?


aleš-novák:

 

klidně se ho na to zeptej, že to bude na chlup stejný, to asi ne - jinak nevim, proč to sem tahat

 

tvůj poslední koment budu nadále brát spíše jako pruzení, ale jinak díky za podporu v tom předchozím :) jen ti vysvětluji, že k některým autorům, o které bych stál, se nedostanu bez pomoci Oldy, už to vše řeším někdy od ledna (nejprve s Derem) a je to docela únavné a několikatýdenní prodlevy v jednání považuji přinejmenším za zbytečné, víc se k tomu nebudu vyjadřovat


TS: tvojí verzi by bylo dobré porovnat třeba s Derovou, aby se dala posoudit férovost...

co je na tom za pruzení, když tě podporuji k samostatnosti a většímu  sebevědomí? Vydej tu knížku a kašli na podporu nějakých majitelů...


aleš-novák:

 

jo, ve zdůvodnění bylo, že si Dero nepřeje, abych kritizoval starou gardu, to jistě není zbůhdarma, protože to bylo porušování pravidel přímo do nebe volající :)))

 

ne, tímto jsem opravdu ty klacky pod nohama nemyslel

 

jen tak na okraj, ty prudíš schválně, nebo omylem? ;)


asi ti nezablokovali profil jen tak z bůhdarma, tak si nestěžuj na klacky pod nohama


aleš-novák:

 

Tak někteří autoři tu třeba rok nebyli. Jak je mám kontaktovat? Mám zablokovanou IP ještě z dob Dera, který mi ji slíbil odblokovat kvůli knize (už před třemi lety řekl, že se mohu kdykoli vrátit, ale nechtěl jsem). Během té doby server přešel na Oldu. Nedostanu se ke svému starému nicku, kde mám např. první ročník Povídky roku a několik vyhlášení Povídky měsíce. To by mi pomohlo. Vypadalo to spíš na zlepšení, ale my nemáme moc času právě kvůli těm změnám. To ale není důvod, proč jsem naštvaný, to tu ventilovat nebudu.


T.Sedlačík: sponzora přeci máš, v čem je důležitá podpora majitele serveru? Autorská práva náleží autorům, tak o co jde? Jaké klacky pod nohy?


Ahoj Oldo. Nesplnil jsi ani jednu věc, kterou jsi zprvu slíbil a v podstatě nekomunikuješ. Chtěl bych slyšet jasnou odpověď, zda nás podpoříš v záměru vydat knihu místních povídkářů, nebo nám budeš házet klacky pod nohy jako X dalších lidí. Prostor pro ego:


Lakrov
04. 05. 2015
Dát tip

Já taky.

A konstruktivní návrh: Lze nějak zajistit, aby přechod do nového měsíce (zvlášť v případě hledání děl dle kategorií) nepředstavoval odstřižení od děl měsíce předchozího?

 


a2a2a
04. 05. 2015
Dát tip

Admini zde vykonali hodně pozitivní práce a jim patří dík za to, že odsud neutekli všichni slušní uživatelé. Nevim přesně, jaké mají možnosti operativně zasahovat, ale v oblasti "umravňování" hulvátů bych jejich pozici posílil.


Admin A
04. 05. 2015
Dát tip

Kristepane


Admin A
04. 05. 2015
Dát tip

Protože o mně mluvíš, proto. To je to na pochopení tak těžké?


Admin A
04. 05. 2015
Dát tip

Co jsi nepochopil?


Admin A
04. 05. 2015
Dát tip

Btw, to tu přesunutou diskuzi chceš řešit i tady?


Admin A
04. 05. 2015
Dát tip

Což takhle poslat avízo, když o mně hovoříš, Zdendo? ;)


srozumeni
02. 05. 2015
Dát tip
Milý Admine A. děkuji za odpověď a za nápad. Samozřejmě, že jsme si našly cestu, jak napsat, když to je potřeba. Jenže je to poněkud zdlouhavější a proto bysme určitě uvítaly plné funkčnosti písmáka i v tomto detailu. Nikterak netlačím, jen využívám možnosti napsat novému majiteli a i toho, že to teď funguje po technické stránce nově a dobře. Za ty asi dva roky, co ty zprávy nefungují, jsi asi první člověk, který svým ,,než se to vyřeší" dáváš příslib toho, že by se to snad i opravdu mohlo řešit. Většinou totiž podobná prosba z mé i gabi strany, zůstávala bez reakce a bez odpovědi. Přeji pěkné dny a budeme trpělivě čekat.

Admin A
02. 05. 2015
Dát tip
srozumeni: A posílat si maily, než se toto vyřeší, by nebylo možné řešení?

srozumeni
02. 05. 2015
Dát tip
Dobrý den, chtěla bych se přidat k žádosti-prosbě gabi ze dne 20.4.2015 v této diskusi. Už je to možná dva roky?...,co jsem zjistila, že se jí nedá poslat soukromá zpráva, protože po odeslání se mi vždy zobrazí, že odešla na nick Gábi, místo nick gabi. Obě jsme se snažili to pilně občas urgovat, leč marně. Tak to zkoušíme znova. Dalo by se s tím něco udělat, prosím? Děkuji předem, alespoň i za nějakou odpověď.

Danny
22. 04. 2015
Dát tip
Welcome back, Mr. Anderson, we missed you. Ale stranou Matrix vtípků: jsem rád, že ses vrátil. Beru to i jako znamení. Možná se časem ozvu s nějakými bugreporty nebo nápady :)

řádek
21. 04. 2015
Dát tip

pane jo.. držím palce :)


Admin A
21. 04. 2015
Dát tip
Tomášovi třikrát sláva :-) A jedno avi :-)

Delahaye
21. 04. 2015
Dát tip

tak teď už mi chybí jen Lyryk :-)


helemese:

 

http://pismakr3sults.userecho.com/


Oldo, bylo to tady, Dero to pak uzavřel. Leda by ses zeptal přímo jeho, to by nešlo?

 

http://pismak.userecho.com/


Olda
20. 04. 2015
Dát tip

Tomas,Admin: Nevzpomneli byste si, jestli to bylo linkovany odnekud z nejakeho dila (diskuze)? To by se dalo dohledat..


Fruhling: Však to někde Dero musí mít v šuplíku, asi tak dva roky zpět to přece byla hotová věc. :)


Admin A
20. 04. 2015
Dát tip
Dero dělal kdysi anketu na userecho, byla tam spousta podnětných nápadů, ale těžko říct, kde skončila :-)

Fruhling
20. 04. 2015
Dát tip
Oldo: novy kod, komplet redesign frontpage s optimalizaci na mobily a tablety.

Lakrov
20. 04. 2015
Dát tip

Přeju hodně trpělivosti při řešení provozních potíží, které se v posledních měsících začaly na Písmáku objevovat, a přeju taky hodně schovívavosti a podpory od mnohdy již trochu nervózních uživatelů, které by mohla změna majitele a vyhlídka lepších časů opět uklidnit.


Olda
20. 04. 2015
Dát tip

Rád vás čtu ;-)

Kdybyste měli čas a zmínili se, jak bych mohl Písmákovi pomoci, budu rád.


gabi
20. 04. 2015
Dát tip

jeee, tak ja zdravím srdečne nového provozovatele a urobím ešte jeden pokus, doteraz som na moje prosby a otázky nedostávala žiadnu odpoveď

dalo by sa urobiť niečo so správami? ak mi niekto pošle správu, doručí sa Gábi, ktorá tu už dlho nefunguje a ja sa o tom nedozviem

je to už tak dlho, že mi asi už nikto ani nepíše, ale ak by sa s tým predsa len dalo niečo urobiť, potešilo by, ďakujem!


Print
20. 04. 2015
Dát tip

Úžasná zpráva!!


Antoncek
18. 04. 2015
Dát tip

Z těchto stránek se mi stále ozývá vir (zvukový soubor). Po změně hesla se to nedělo, teď znovu. Přičemž heslo změnit.....systém nereaguje, funguje na původní (po útoku změněném). Prosím o radu. Jde o reziduum (nějak oprášené) starého nabourání nebo nový útok?


Fruhling
18. 04. 2015
Dát tip

Král je mrtev (nebo se to spíš po dvouletté nečinnosti zjistilo), ať žije král. Nějaké plány do budoucna?


papouch
17. 04. 2015
Dát tip

čekám tady na Tebe ... to to trvalo! :-)p .. deset let


dobří holubi se vracejí?


Zordon
16. 04. 2015
Dát tip

Tak hodně zdaru


Miroslawek
16. 04. 2015
Dát tip

A kruh se uzavřel


Miluna už to vzala za mě, je to dobrá samice.


Ahoj Oldo! Vitám Ťa jmenem těch lepčich a chitřejšich pismáků! Dero je mrkef, ať žyje klár!!! Někdy spolu mosime zajict na pivsona, jasné?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru