Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Žrát se musí

19. 04. 2015
17
38
3519
Autor
Kočkodan

Inspirováno Květkou Š. z Libresu

Do šedivých krámu dveří, buďme přesní – takže masny, dobývaj se rotvajleři, že chtěj dovnitř, je fakt jasný. Námahou se oba potí, makat velí pocit hladu, z druhé strany řezník s chotí staví pevnou barikádu. Po hoďce to vzdali psíci, odbíhaj bez uzeniny, pointu též nutno říci - zůstaly dvě velké miny...

38 názorů

Jamardi
11. 02. 2021
Dát tip

Ó ne, neomylně poznal prodejny, kde bylo maso a vyzýval nás ke vstupu do nich. A když bylo maso v tašce, vždycky projevoval radost. :)


Kočkodan
11. 02. 2021
Dát tip

 

Díky Jarmilo.

 

Představuji si, jak psík mrknul očkem před parfumerii a za chvilku byla panička zpátky (dle pohlaví) s Chanelem nebo Bossem. I já mrkám, protože mi šel tvůj komentář pod nos. ;-)


Jamardi
10. 02. 2021
Dát tip

Pěkné.

Měli si vzít příklad z našeho jezevčíka. Ten na nás před řeznictvím nebo jinou prodejnou, která mu voněla mrkal očkem a jeho strategie byla úspěšná :)


Kočkodan
23. 09. 2020
Dát tip

Tento typ recidivy mi vůbec není proti srsti, díky ti za něj. Ovšem „vše“ je možná příliš velký chválící kalibr... Ale ne, nebudu pochybovat, ty určitě víš, co říkáš\píšeš. (lehký úsměv)


RUZIGEL
18. 09. 2020
Dát tip

Zajímavé, už jsem tu zas. Vtipné, jako vše , co napíšeš.


RUZIGEL
14. 02. 2017
Dát tip

Je lépe chválit dvakrát, než vůbec ne.


Kočkodan
13. 02. 2017
Dát tip
Díky RUZIGEL, ale došlo asi k malému nedorozumění – já tě nevybízel k chválení, vždyť jsi to provedla (a mě potěšila) už ve svém prvním komentáři.

RUZIGEL
13. 02. 2017
Dát tip

Kočkodane,dodatečně chválím a přeji další úspěchy.


Kočkodan
10. 02. 2017
Dát tip
A (oprávněně) pochválit autora také ne. Díky.

RUZIGEL
10. 02. 2017
Dát tip

Je to legrační, trochu  humoru nidy neuškodí.**


xardaska
23. 11. 2016
Dát tip

líbí se mi tvá skromnost.-)


Kočkodan
23. 11. 2016
Dát tip
Tak tohle bys mohla napsat prakticky u všech mých dílek. :-)

xardaska
23. 11. 2016
Dát tip

tak tohle se povedlo.-)


Kočkodan
27. 08. 2016
Dát tip
Jako bych vás už nějak větřil... Jenom si myslím, že ony na něco\někoho bobek hned tak neházejí. :-)

Gora
26. 08. 2016
Dát tip

Tak nějak vizionářské...Tara s Gorou v masně půl roku předtím:-)))


Horác
26. 04. 2016
Dát tip

Skutečně, i to zdejší SW umí? Hm, kde se ten vývoj zastaví?

Dík, za info, sám si píšu za uši.

T


Kočkodan
26. 04. 2016
Dát tip
Vyprodukoval jsi vtipný komentár. Díky. Ale nech si nekým zapsat za boltce: Kdyz písu komentár u nejakého díla, tak se muj text objeví autorovi automaticky jako nová kritika, nemusím mu posílat avízo.! :-)

Horác
26. 04. 2016
Dát tip Jamardi

.....hypoteticky možná varianta:

Řezník, jsa ňouma,

zachránil podnik

a část rodiny

hodem jediným

flákotou plecka

na druhý chodník.

Ještě teď se chechtám...T


Kočkodan
11. 11. 2015
Dát tip
Mít smecku trí rotvíku, dám se stestím do vzlyku. Tak uz, Goro, konecne vím, proc jsi Gora. Mne to porád trochu pripomínalo nejakou horu v Polsku. Obe vás drbu za usiskama. :-)

Gora
11. 11. 2015
Dát tip

Měla jsem jednu dobu tři rotvíky naráz - zůstala desetiletá Gora.../T.


Lnice
02. 11. 2015
Dát tip

tak se netěš, stejně nepoznáš, že nemám zaťaté pěsti a neskřípu zubama:-)


Kočkodan
02. 11. 2015
Dát tip
Lenko, a ty si fakt myslíš, že mě to muže těšit, když si mne čteš jen z donucení se skřípajícími zuby a zaťatými pěstmi?... (mrk)

Lnice
02. 11. 2015
Dát tip

ještě , že nevlastním masnu, rotvajlery bch nezvládla:-) cha cha


Kočkodan
09. 08. 2015
Dát tip
Až zas takhle pesimisticky bych to neviděl. Holt nakonec hodili na celou záležitost bobek. 

vinca minor
09. 08. 2015
Dát tip

psí teroristi :)


Takéto básničky vždy vylepšia deň. Ešte raz díky! :-)


Kočkodan
01. 07. 2015
Dát tip
Díky Mária, tvuj komentář mi náladu také zrovna nezhoršil. :-)

:-DD

určite tip, aj za zlepšenie nálady...


patricia w.
08. 05. 2015
Dát tip

je to pěkný :) a dík za návštěvu :)

 


Kočkodan
08. 05. 2015
Dát tip
Treba ty miny zas az tak hustý nebyly. 

patricia w.
22. 04. 2015
Dát tip

:)))) hustýýý !


Kočkodan
22. 04. 2015
Dát tip
Díky vsem za cas, který jste strávili pozorováním pocínání ctyrnozcu. Josephine a Kolobajdovi oznamuji, ze se jedná jen o pouhou blbustku bez sebemensí metafory. Kvetka S. je autorka na literárním serveru www.libres.cz, kde je moje detasované pracoviste. Pod nickem Ringo tam zverejnuji vám jiz známé Hlodnícky a Príceni. Ale pozor - nekterá Prícení jsou i namluvená, takze máte jedinecnou moznost slyset muj hlas! :-) A v neposlední rade preji mé kamarádce Bramburce vsechno nejlepsí k umeleckému svátku. (osobní smajlos)

Kolobajda
20. 04. 2015
Dát tip

No a u mně jsi bohužel narazil na zatmění. Nepochopil miny, nepochopil metaforu... ale určitě vím, co je barikáda   ° -))


Josephina
20. 04. 2015
Dát tip

snad jsem tě TAKY inspirovala - ty bys těch tisíc psíků jako řezník nakrmil .... :-) - psát v metaforách o politice není zas tak špatnej nápad, coco, kočkopse? (Kdo je Květka Š.?)


Diana
20. 04. 2015
Dát tip

Tak snad se ti dva tuláci konečně vrátili domů ke svým miskám s granulemi :-)))*


Ty se překonáváš!!! A byly ty miny takové kluzké a divně parfémované?*


Čudla
19. 04. 2015
Dát tip

/*


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru