Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na samote u lesa

30. 04. 2015
5
9
449
Autor
gabi

„Áno mamička?“

Ozve sa mi veselým hláskom najstaršia, ale aj tak poznám, že je vyplakaný.

„Deje sa niečo?“ spýtam sa skôr, než dôjde k dôvodu môjho volania.

„Práve sme sa vrátili z lesa, z vychádzky so psami a ...“

Nachvíľu sa zasekne a pokračuje: „Líška nám zabila Vedúcu!“

Keby to povie niekomu cudziemu, iste si pomyslí, že nejakú vedúcu oddelenia, len ja viem, že to bola najobľúbenejšia sliepka, ona jediná jej sedávala na kolenách. Zostalo síce osem, ale...

„Práve dnes suseda spomenula, že tá potvora navštívila už všetky susedné osady, len u nás ešte nebola. A je to tu!“ vysvetľuje rozhorčene.

„Vieš, keby ju zožrala, nenaštve ma to tak. Tak to v prírode chodí. Hlad je hlad. Ale tá p.ča ju len zahrdúsila, nahryzla krídlo a nechala tak. Chápeš to?!“ lomcuje ňou hnev.

„Príroda je krutá. Vráť sa medzi nás, dole medzi paneláky,“ provokujem.

Podarilo sa. Pochytí ju smiech. Svoju polorozpadnutú chalúpku s priateľom, psami a sliepkami na samote, by nevymenila za nič na svete, plní si svoj sen.


9 názorů

gabi
02. 05. 2015
Dát tip

táto, na rozdiel od hríbikov ušla skôr, než ju stihli v nejakom koši uväzniť a potrestať :)

ale obaja sú lukostrelci, tak nech sa teší nabudúce, vyskúšajú živý cieľ :)


u nás na samotě u lesa máme lišky hodné. V houbařské sezoně je sbíráme do košíku...


gabi
02. 05. 2015
Dát tip

však, Ali? :)

srozumeni -ďakujem ti hviezdičková


srozumeni
02. 05. 2015
Dát tip
***********

Alegna
01. 05. 2015
Dát tip

jste obě bezva :)


gabi
30. 04. 2015
Dát tip

vidíš, neviem prečo všetko zlé sa váľa na líšku, mohol to byť lišiak! okoloidúci

Ľuboš, nejako sa vyznáš :)máš pravdu, monika to nebola, najstaršia je Ivana a je to absolútne čerstvé, zo včerajška, takže ešte neprebolelo


Kočkodan
30. 04. 2015
Dát tip
Já jsem z té lisky celý vzteklý. Ne, vázne, dovedu se do pocitu dcerky (jejíz jméno si nevybavím, ale Monika to nebyla) docela dobre vcítit. Snad je to jiz nejaká starsí událost.

okoloidúci
30. 04. 2015
Dát tip

... kde Tvoja najstaršia berie istotu, že to bola pi*a? môžbyť to bol *oko* :)

*


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru