Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bláznivý

05. 05. 2015
9
11
959

 

Bláznivý

po návsi bloumá

krok má lenivý

absťák jím cloumá

všem se protiví

když loudí drobný

nemytý je

nevoní

 

bláznivý

málokdo jméno jeho

zná či ví

že ve svých rukách

tóny léčivý

vyloudí z každý kytary

když

jde do ní

 

bláznivý

jinak mu neřeknou

ti střízliví

co mají patent

na svůj um lživý

a smůla s neštěstím

je zkrátka 

nehoní

 

bláznivý

po návsi bloumá

krok má lenivý

absťák jím cloumá

svět si protiví

než v dlani drobný má

na rum

co zavoní

 

 


11 názorů

Čudla
06. 05. 2015
Dát tip

/*



Kočkodan
05. 05. 2015
Dát tip
Jarmi, priznávám, mám v tom trochu kolektivní sport hraný drevem a pryzí. Kazdou chvíli o mne nekterá Písmacka napíse básen a já nestacím sledovat, která uz napsala a která jeste ne. Tak promin. :-) Blani, je to presne tak – jde hlavne o to, zbalit tu první. To se potom roznese rychlostí blesku, ze jsem úzasný, ostatní se budou jenom hrnout... I tobe :-)

Di, já buď Koče, nebo Dana - směsky mě neberou :)))


Diana
05. 05. 2015
Dát tip

Tak se mi potvrdilo, že nejlépe se píše o tom, co známe... Je mi ho líto.

Kočka je zas jiný případ. Nejradši by tady sbalil pár děvčat - a dobře ví, že si to povíme! Že, Lubošku?


O tobě už jsem napsala, nevděčný nepozorníku :) 

Musel to bývat krásný mužský... 


Kočkodan
05. 05. 2015
Dát tip
Tak mi zase sklaplo, já si myslel, ze konecne píses o mne. :-) Kdybych byl v Hodoníne, tak bych te v pracovní dobe pripravil o venecek. :-) Ale vázne - v pokozce toho kluka bych být nechtel.

4U
05. 05. 2015
Dát tip

*


Bohužel ano, Blani, vypomáhám teď v jedné cukrárně... přišel si pro panáka za poslední drobné, chyběly mu 2 kačky... pak mi přinesl stříbrný přívěšek, to už jsem ho odmítla, nakonec si přišel pro pivo, že ho zaplatí druhý den - nešlo mu ho nedat, když řekl, že má absťák, sotva mluví... už těch pár drobných neuvidím, vím... pak jsem se dozvěděla od jednoho tamějšího muzikanta, že je to machr na kytaru... a pak zas přišla jedna babka pro zákusky a prý jestli neznáme toho chlápka, co chodí po ulici a žebrá o peníze, prý mu jednou něco dala, ale už nedá... jsou to příběhy, když člověk vyrazí mezi lidi...


Diana
05. 05. 2015
Dát tip

Dobře vystiženo. *** (Někoho takového znáš? Přímo ho vidím :-))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru