Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

POLOPATĚ (slastně)

20. 05. 2015
6
16
1306
Autor
Kolobajda

POLOPATĚ  (slastně)

 

V neděli dopoledne na chatě

zapnu telku, sahám po lopatě.

Taková kvalitně vyzrálá štěpka

a kompost zde zahrádku šlechtí.

Nakonec i ta vyžraná štětka

přestala šlapat - teď prožívá štěstí.

A i když je stále trošku líná

začala jí lákat a vonět hlína.

Vyměnila sexy prádlo

za zdravé, chutné a levné

žrádlo

 

Blýská se a hřmí a prší…

Prokopovi jiskry z hlavy srší.

A proč se vlastně tomu divíš?

Je to přece Prokop Diviš!

 

Není větší slast

než milovat svou vlast.

Já navíc ještě miluji Vlastu

oblečenou v plastu

(asi to mám z chlastu)

 


16 názorů

tesil boy
21. 05. 2015
Dát tip

Kolobajda, pls... (facepalm)


Kolobajda
21. 05. 2015
Dát tip

Tesil boy: řekl bych, že taky zrovna netrpíš nadprodukcí... a u toho "třetího díla" jsi neměl ani jeden komentář, ani tip, tož jsem si zahrál na hodného strýčka... By the way - pojem "nevyžádané avízo" - to tady čtu poprvé, a vůbec mi není jasný. Ale docela mi hýbe bránicí. Takže: Proč mě ty vyrušuješ nevyžádaným avízem??

Don Juan Bautista: Opravdu bych potřeboval vysvětlit slovo "dialekt", neboť tápu, což je způsobeno mou naprosto nedostatečnou slovní zásobou... Když napíšeš "dýl", myslíš tím déle? Klidně tady můžeš být dýl než 10 let, ale co jsi zplodil?

Pro oba: "Přihřátí a náboženští pomatenci všech zemí - spojte se!!!"  A ještě:  Písmák to je hra na TIPY (a na umělce), nebo jen čirá zábava?!?

 


tesil boy
21. 05. 2015
Dát tip

K čemu ta nevyžádaná avíza? Proč mne vyrušujete takovými nesmysly? A teď k autorovi - člověče, měl jsem tě za většího formáta. Tepeš tu člověka, který si jen si dovolil říci svůj názor!

Kdybych mohl, svůj tip bych vzal zpátky! :-(((

 

 


Anděl
20. 05. 2015
Dát tip

:-))


jo smích......

P.S.  hezký večer


Kolobajda
20. 05. 2015
Dát tip

Díky všem lidem dobré vůle! Díky moc Ivi!

My všichni zde vtipem postižení - v čele se svatým Prokopem,                 věřím, že i absolutní haldou špíny a nevkusu se prokopem !!!    ° -))

P.S.: Jenom naše skvělé rýmy nás navždy zbaví senné rýmy !!!


hošku dobrý......stravitelný.......jo ....jasný tip


florian
20. 05. 2015
Dát tip

No jo, já to věděl, že se budeš stydět, a hoooodně :)))


Kolobajda
20. 05. 2015
Dát tip

Vítám Sanu-juanu Autistu! Tak zase jedna chytrá hlava, která na Písmáku zveřejnila jedno ubohé dílko, ale poradit - to umí... jen co do mně vejde... Ještě se žlutě zvýrazni, protože tvoje moudra si musí přečíst všichni!!! Doporučuji jeho "zeleninu" všem: spočítat pravopisné chyby a přečíst si, co si dovoluje napsat redaktorovi Zdendovi.

A kdybys mých výplodů četl víc, zjistíš, že "absolutní rým" je právě to v čem si libuji, stejně jako Zdeněk Svěrák, nebo Jiří Suchý... Takže se mi zdá, že právě OSTUDU sis trhnul tady ty!!!! Tak si sbal svůj Kabát a čepici a odpluj!!!


florian
20. 05. 2015
Dát tip

Teda Kolobajda, že se nestydíš! Nebo se stydíš?


Kočkodan
20. 05. 2015
Dát tip
Den je v plastu Vlasticka, kuze se uz mení, snad pomuze masticka proti opruzení.

tesil boy
20. 05. 2015
Dát tip

Vtipné, veselé, svěží. Tip ti přináleží.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru