Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Šlápoty

Výběr: Janina6
20. 05. 2015
3
6
1747
Autor
Zordon

Dneska jsem si přinesl domů z knihkupectví útlou sbírku povídek. Hezká na pohled, vyvázaná v poctivé pevné vazbě. Jmenuje se „Šlápoty“ a jejím autorem je Zdislav Wegner. To jméno vám možná nemusí nic říkat. Tady na písmáku totiž vystupuje pod přezdívkou Edvin1.

Já sám jsem na knížku narazil tak trochu náhodou a mrzelo by mě, kdybych ji minul. Tak vám o ní píšu, abyste ji náhodou v záplavě knižních novinek nepřehlédli. A Edvinovi gratuluju a taky děkuju. Teď mám totiž jistotu, že dovolenou, která mě čeká příští týden strávím ve společnosti neobyčejné knihy.


6 názorů

tesile, kurtizány hledej u vás na E55, tohle kultivované čtení...:o)


tesil boy
21. 05. 2015
Dát tip

To je o kurtizánách? Jestli ano, jdu okamžitě oběhnout všechna knihkupectví v Lovosicích!



Janina6
21. 05. 2015
Dát tip

Mám velkou radost. Edvin je šikovný autor a moc mu to přeju.


a taky to dávám do klubu, s dovolením...


jé, díky za upozornění...děd Ed  stojí za přečtení...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru