Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha o večerní toaletě

28. 05. 2015
13
21
729
Autor
aleš-novák

každý

se někdy ocitne

na prkénku

které znamená svět


21 názorů

babiččina kadibudka na zadním dvorku vedle hnojiště byla zajímavá i tím, že dvorek hlídal agresivní kohout, takže u vrátek na dvorek bylo opřeno vrbové koště, kterým se návštěvník kadibudky během cesty musel ohánět, aby ho kohout nenapadal...


Prosecký
29. 05. 2015
Dát tip

Já tady žiju až příliš dlouho (a navíc jsem sudetský Němec), takže se se mě téměř nic nedotkne. Babiččin samospádový záchod byl při zpětném pohledu mnohem hygianičtější a na našem statku bylo mnohem příjemněji než v hygienickém záchodě hotelu Dorint v Augsburgu.

 


V každém věku jsou chvíle, kdy si spočinutí na prkénku vybere své uznání bez publika.*


díky za prkénko.......lépe než turecké...:-))))


rybkaH
28. 05. 2015
Dát tip

nevěš hlavu : konec vlády jedné strany! :)))


Čudla
28. 05. 2015
Dát tip

/*


florian
28. 05. 2015
Dát tip

Jojo, Juraj je dobrej rejža... :)


divadlo jednoho Herze...:o)


florian
28. 05. 2015
Dát tip

Když se mi zadaří, jsem šťasten a zatleskám si kolikrát sám... :)


Ó jaké štěstí, Pane Bože, že dokážu být znovu dítětem!!!!!!


Kolobajda
28. 05. 2015
Dát tip

Perfektní!!!     ........° -))  /**

P.S.: for Prosecký - a nestrkals tam náhodou hlavu? (to je pokus o vtip - ne aby se tě to dotklo - to by se mě dotklo...)


Prosecký
28. 05. 2015
Dát tip

Přiznám se, že většinou o nějakých celosvětových procesech neuvažuji, snad tak ještě u babičky. Tam ovšem nebylo prkénko, ale kruhový otvor.


CHACHÁÁÁÁ, to jsme vlastně umělci!!


malým dětem za to rodiče i tleskají :o)


guy
28. 05. 2015
Dát tip
ano, a je výhodou, že při těchto aktech se lze obejít bez obecenstva .. :)

jsou chvíle, kdy to platí pro kohokoli...:o)


Diana
28. 05. 2015
Dát tip
jak pro koho, že? :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru