Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dilema

28. 05. 2015
5
19
618
Autor
florian

Když si tak hledím z okna...

Všude je aut, jako psů,

nebo spíš psů, jako aut?


19 názorů

florian
14. 07. 2015
Dát tip

Děkuji llenkoosm :)


llenka8
14. 07. 2015
Dát tip

;)


florian
29. 05. 2015
Dát tip

:) To ano, to sedí... teď jsem si vzpomněl, že ten výraz už jsem slyšel někdy v televizi v souvislosti se závody psích spřežení; jenže já hledal v překladači, a tam jsem nemohl zadat musherství; ale zajímavé je, že mi to nijak nereagovalo na musher, i když usher - uvaděč a "vodič", jak říkají slováci řidiči, nejsou až tak daleko od sebe -  vida, vida, jak vše se vším souvisí :)))

Pěkný večer, ahoj!


Zkus

musherství  ( řízení psího spřežení )

automusherství je pak blbůstka na tu tvoji :-)


florian
29. 05. 2015
Dát tip

Díky, že ses zastavil a zanechal zde stopu :)

P.S. Ovšem ten výraz mi budeš muset přiblížit; nejsem v silný v cizích jazycích, a v překladači jsem dostal jedinou odpověď - usher = uvaděč, což mi moc nepomohlo; je ale možné, že si zase stojím na vedení (na "musher" nijak nereagoval).


a tak se zakládá nový sport , budiž mu jméno 

automusherství ..


florian
29. 05. 2015
Dát tip

Asi jako všude v této zemi, kde kolikrát není kam so odplivnout, abys nedostala pár facek od páníčka (auta), nebo paničky (pejska) :)))

Díky, Evženie :)


U nás je to kus na kus. A zkus si to zpočítat.*


auta aspoň nenechávají exkrementy na trávě...


raději více psů než aut......./***


florian
28. 05. 2015
Dát tip

Díky za návštěvu:)

Tak bych to neřekl, že líp, byla jiná doba; dnes jsou mnozí, jak píšeš, bez auta nemožní, často se jinak nedostanou (nebo jen s obtížemi) ani do zaměstnání. Já jsem po autě nikdy netoužil; do práce mě přivezl autobus, a ve volné čase se přece nebudu rozčilovat a stresovat řízením, zvláště v dnešním provozu; teď jako rentier už vůbec ne, stačí mi vlak a autobus.

P.S. Navíc nikam nespěchám, v souladu s názorem J.A.Komenského :)


florian
28. 05. 2015
Dát tip

Dík za kuk R. L.


Marcela.K.
28. 05. 2015
Dát tip

:-)

psi mi jsou milejší, ale bez auta bych byla nemožná...ale chápu...bývalo líp?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru