Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ve vaně jen ...

03. 06. 2015
7
15
1308
Autor
Kolobajda

Možná vám teď přijdu trochu abnormální (blbej) - ale ten kdo není, ať po mně hodí kamenem. Víte - jenom jsem nakoukl do jiné "sorty" autorů, kteří produkují dílka absurdní, až morbidní, a přestože jsou pro mně mnohé naprosto nestravitelné, oni si uznale plácají po rameni a soutěží o co největší počet urvaných tipů. A ani nemám obavy, že by někdo z nich zabrousil MEZI NÁS, neboť se jedná o osoby (nicky) zcela neznámé. Ano, to sedí - pro mě jsou nicky.         P.S.: Pokud by byl někdo na pochybách, vězte, že z mé strany jde o černý humor.

      

       Ve vaně jen …

 

Zašel si postarší upír do kina

        na film „Ve vaně jen krev a hlen“

        ajaj, uprostřed děje zoufalý sten

        - to vyblil se sousedce do klína

a z jeho jícnu a z jeho střev drala se ven jenom hustá krev

                            načež vyvedli ho a vykopli ven…

Když pak se ocitl sám v tiché ulici

        zoufale hledal transfúzní stanici

     prostě trpěl jako kdysi, jako prve

starý upír anemik -  nedostatkem krve

pak zcela v transu v transfúzní vrátnici

                ajaj, narazil na zuřivého tapíra…

                     a to je konec našeho upíra

        už nikdy nebude žádná jeho hostina

                     ani mu na ní nezahraje oblíbená krevní skupina

                                    už ani nikdy nepůjde s nikým do kina

 


15 názorů

..seš pako :)))


tapíři byli dycky svině, už když mi jako malýmu sežrali v zologický botičku.......a nebo za to moh ten opilej zřízenec, co tvrdil, že uměj (prej hlavně samičky) bravurně aportovat?kdo ví...

ale v takovejhle dílcích je jim asi fajn, no :)


Kolobajda
21. 06. 2015
Dát tip

Děkuji všem, co to strávili a zachovali mi přízeň.  Specielně Kočkodanovi L. do Mnichova. Blood, Sweat and Tears... ty tvoje asociace jsou Sweet...


Kočkodan
20. 06. 2015
Dát tip
Upírova oblíbená skupina byli mozná Blood, Sweat and Tears. A takový tapír ve vrátnici je nekdy jeste horsí nez Hlusthvisihák. Za tohle dílko ti naprosto neocekávane a zcela vyjímecne daruji to nejcennejsí, co mám – svuj tip.

ten tvůj upír....už  ani oka mžik....a řek....hovězí syrové maso teď miluju, jsem anemik.....nikoho jsem kvůli němu....nepřefik....hustý večer.....:-)))


tak to jsem zvědav, jaká noblesa panuje u dvora...:o)


Kolobajda
03. 06. 2015
Dát tip

Hihi, děvčata - a tapír s žehličkou...??? O tom ještě zauvažuji. Jinak všem slibuji, že končím s experimenty a vracím se k osvědčeným říkánkám z našeho dvorečka...  : -))


Normálně bych řekla:"To bych blil." Ale protože  se tapír zjevil, trochu ti to vyžehlil. Tedy představa tapíra s žehličkou také není marná.*


nedostal se upír přes tapíra........vcucla ho pak černá  díra.../***.:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


florian
03. 06. 2015
Dát tip

:)))


Kolobajda
03. 06. 2015
Dát tip

Uáááá, tak bez tipu - ano, jsem vinen! Trest pokorně přijímám... A i v horoskopu mám napsáno: "Dnes můžete svými počiny někoho i podráždit"... a už je to tady!

Jo - a v tom tapírnictví máme tapírové (a ne tapítové) tapety - tak to už je opravdu z horka.


florian
03. 06. 2015
Dát tip

Tedy Kolobajdo, fuj! Ještě žes to okecal v prologu, jinak bych se bál, žes z toho dnešního horka chytl úpal.

P.S. Abys věděl, tak za trest dnes bez tipu :)


Kolobajda
03. 06. 2015
Dát tip

Ano, úchylka se u mně projevuje, ale tu mám z Písmáka. A když my máme v přízemí to tapírnictví... a vedeme i tapítové tapety...   : -))))))))


neprojevuje se u tebe nějaká úchylka na tapíry? :o)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru