Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

aktuální úvaha o elektronické evidenci tržeb

04. 06. 2015
1
6
681
Autor
aleš-novák

i

E.T.

chce

EET

 

 

article_photo


6 názorů

doplnil jsem obrázek k tématu :o)

(c) ATEO.cz


Souhlasím s Proseckým.  Inspirovat se v rozvojových zemích bude zřejmě dalším krokem.

Diktovat lidem, co se smí a nesmí a tolerovat přitom neúměrně volnou výchovu dětí, tak to se povede snad jen u nás.

Z extrému do extrému, ale nikdy ne pro ty lidi, kteří tvoří základ tohoto státu.


Prosecký
04. 06. 2015
Dát tip

Nedávno jsme vedli hovor s tchyní. V městečku, kde vyrůstala moje manželka (a tedy tam zákonitě působila i její matka) byla ruská posádka jako tady všude kolem. Měli jsme tedy možnost seznámit se s tím, co nás čeká.

Tchýně si povzdechla, že se to zase vrátí. Uklidnil jsem ji, že se nemusíme bát. Pomalu už podobně jako v Rusku nebo jako na Ukrajině žijeme. ideální inspirací pro rámcové podmínky živnstenstva je zcela jistě Chorvatsko nebo Slovensko. Země s kvetoucí a zdravou střední podnikatelskou třídou. Na co se budeme inspirovat  Švýcarskem nebo Německem!


no, váhal jsem, jestli na prvním řádku dát "i" nebo "jen"...:o)


Diana
04. 06. 2015
Dát tip
O tom bych si dovolila pochybovat :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru