Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mě ne...

04. 06. 2015
1
2
604
Autor
amoresperros

Z mé strany falešný úsměv, lžu že jsem šťastná, falešný zájem. Myslíš že nevím? Jde to jen o to jedno?! Předem jsem věděla, že spolu nebudem, nejsem ti hodna? Je mi to jedno! Nedostal jsi to, co jsi chtěl, ale za to já ano! Jsem opět volná! Ha! Snaž se klidně dál a zase znova, já neumím milovat... Jsem ztracená existence, bezcitná, zlá coura! Bohužel pro tebe, to i tak dál bude...

Otázka času, kdy budu v rakvi. Je mi jedno, že můj život skončí krátký! Ať shořím v pekle za sebevraždu! Jdu do toho s klidem. Ať už chcípnu! Nebudu riskovat, že bych znovu někdy slyšela ,,Máš to ráda, zvedni hlavu, Máš to ráda tvrdě, co? Ty malá kurvo zavři tlamu!" Chápeš? Nestojíš mi za risk. Já si chci co možná nejdřív prostřelit  svoji hlavu! Holkám, jako jsem já se vyhýbej, nemá to cenu, rozum se rozplyne... Nejde jen o tělo, to časem shnije. Věř mi, jen ti dávám dobrou radu. Nemáš představu, jak mi je, zapomeň na mé jméno, má přítomnost tě jinak zabije...


2 názory

Děkuji Barčo, napadla mě ještě větší sračka. Ale nevím, to by bylo asi už moc drsný. Ještě si to rozmyslím, jestli to sem dám. :)  Ale každopádne mě to začíná bavit!! :D


Baus-idk
04. 06. 2015
Dát tip

Neříkala, jsi že to není nic moc? Hele kámo, zkus si trochu věřit! :D Náhodou luxus :D


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru