Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Fajsel, hajcman a hupcuk

10. 06. 2015
7
7
2665
Autor
Kolobajda

Abyste si uvědomili, že můj literární záběr je široký (až neomezený), od vážných úvah, přes humorné a autobiografické povídky, až po říkánky z našeho dvorka, přes sci-fi až po horror, vkládám nyní něco něco v hornickém slangu - a paradoxně k tomu, co jsem napsal je můj duševní obzor úzký (až omezený). Ja, tuš to ja.

Pokud někdo vznese požadavek - přidám i překlad. A pokud někdo nezná od skupiny Buty Hajcman blues, ať si to na YouTube pustí - stojí to za to!

 

Fajsel, hajcman a hupcuk

Jak něpomože na hajcman ani fajsel

nězbydě nic, niž hupcuk zebrať

a jak tě bydě potym štajger jebať

ser na něgo, bo chujovy je to hajzel

 

Fajslem praštěný

A jako fajslem praštěný

přestal jsem myslet na ženy

dívám se v telce na fotbal

a na ty všechny sporty

jak proháněj nesmysl kožený

a cpu do sebe nanukové dorty

 

 


7 názorů

agáta5
12. 03. 2016
Dát tip

jó, havířům se dobře žilo

než jim Bakala pustil žilou

na hup - cuk

než by cuk

 


Kolobajda
23. 06. 2015
Dát tip

Pravdu díš... ještě že dívky, ani ženy zralejší nefárají...   : -)))


Kočkodan
23. 06. 2015
Dát tip
Po ranách mensími kladívky prejde chut jedine na dívky, vsak zeny zralejsí - ví tapír i staj gr - dovedou v telícku vyvolat brajgl.

Kolobajda
10. 06. 2015
Dát tip

Pro všechny: Fajsel je velké kladivo, Hajcman je ocelová důlní výztuž chodeb a hup-cuk je ruční napínací řetězová kladka. Všechny výrazy jsou převzaté zkomoleniny z němčiny a dodnes je užívá každý havíř (bo inak to něidě).


8hanka
10. 06. 2015
Dát tip

prvej casti nerozumiem vobec, druhej rozumiem az na ten fajsel,  vyznam toho slova mi nedosiel ani pocas citania casti druhej:) Je to nieco ako kladivo?

S obsahom druhej casti suhlasim, len by som zmenila ... zeny na muzov:) A nejem pritom nanukove torty ale vselico ine:)

 


fajne.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru