Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha o večerní siestě

20. 06. 2015
10
22
704
Autor
aleš-novák

pro milovníky přechodníků

slimák,

salát trávě,

odpočívá

v trávě


22 názorů

Vaga Bundus
05. 07. 2015
Dát tip

Goooooood!!!!! :o)))))


22.06.2015 09:53:54 Prosecký

Já na Alešových dílech obdivuji, že rozsah komentářů k nim vždy mnohonásobně přesahuje rozsah díla samotného. To svědčí o genialitě jeho děl. 

22.06.2015 10:08:23 aleš-novák

to není genialita, to je pohodlnost...jen nadhazuji téma, tvorba probíhá až v diskusi :o) 

souhlasím s oběma)


Diana
22. 06. 2015
Dát tip
Nikterak se nedivíce my dva dobře chápeme, přechodníků milovnice, že jsem já - a ne, že ne! Proto musím zvolat: bingo! Kočkodane, zvaný Ringo...

Kočkodan
22. 06. 2015
Dát tip
Pomerne dobre stravitelné dílko.  Pri prologu jsem si hned vzpomnel na Dianu. U slova „milovník“ to proste neslo jinak... ;-)

to není genialita, to je pohodlnost...jen nadhazuji téma, tvorba probíhá až v diskusi :o) 


Prosecký
22. 06. 2015
Dát tip

Já na Alešových dílech obdivuji, že rozsah komentářů k nim vždy mnohonásobně přesahuje rozsah díla samotného. To svědčí o genialitě jeho děl. 


Kolobajda
21. 06. 2015
Dát tip

Dobrý večer Diano: Mám tam překlep - chtěl jsem napsat slimák natrávnuvšic - atd. Jinak já jsem byl vždy zlobivé dítě... Teď už jsem sice přestárlé, ale vlastně ne: čím jsem starší, tím jsem více dítě...  


Diana
21. 06. 2015
Dát tip
Kolobajdo, zlobíš! ;-)

Kolobajda
21. 06. 2015
Dát tip

Jo - ty jsi přes ty slimáky. Slimák natávnuvšic - nyní trávě. Nyní ležíc právě v trávě.    " -))  Dávám ti bodík * (i sobě *)


Diana
21. 06. 2015
Dát tip
No vidíš! Super dílo! :-))))****

Prosecký
21. 06. 2015
Dát tip

Dobré. Jsi mnohem pohotovější.


tak jsem tu původní verzi "natrávě" upravil podle podnětů místních jazykovědců...:o)


Diana
21. 06. 2015
Dát tip

Prosecký - pochopivši tvůj pozdrav, zaradovala jsem se: Moji Písmáci mi rozumějí :-)))


florian
21. 06. 2015
Dát tip

Diana má samozřejmě recht; jenže tím pádem to ztratilo ten punc, o který alešovi šlo, že?

P.S. Měl jsi to avizovat jako návrh na revoluční přechodníkovou inovaci pro Ústav jazyka českého, třeba by ti to prošlo :))) 


pedvo
21. 06. 2015
Dát tip

Mám za to, že jde o přechodník minulý - napřed salát natrávil a pak teprv se natrávnil.


Prosecký
21. 06. 2015
Dát tip

Pozdrav Dianě!


Diana
21. 06. 2015
Dát tip

Śpatně! Přechodník přítomný přece nemůžeš tvořit z dokonavých sloves! Tak se rozhodni, buďto slimák trávě nebo slimák natráviv. Jako milovnice  přechodníků jsem se musela ozvat. Žádný tip ;-)

 


vždyť říkám, že je to pro milovníky přechodníků :o)

možná by šlo i "salát natrávníce" :o)


pedvo
20. 06. 2015
Dát tip

Nemělo by být "salát natrávnuv"?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru