Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha o nudné dovolené

25. 06. 2015
4
19
827
Autor
aleš-novák

Cimrman při své cestě do Francie v roce 1896 zabloudil a ptal se " kde Nice, tu Nice?" Jenže používal češtinu, tak mu domorodci nerozuměli. 

neděje se

nic

v

Nice


19 názorů

Benetka
28. 06. 2015
Dát tip
...VERY NICE...

děkuji pane profesore Fiedlere-Prosecký :o)


Prosecký
26. 06. 2015
Dát tip

Upřesňuji, že Zimmermann přijel na Riviéru z Atén, kde obnovil Olympijské hry a pokračoval na Aljašku, aby tam v potoku Klondike objevil zlato. 23. listopadu 1896 už byl ale prokazatelně zpátky v Dědicích, protože tam asistoval při porodu Klementa Gottwalda. 


florian
25. 06. 2015
Dát tip

Nikdy více nudu v Nice!


díky mistře :o) 


rychlík 409 odjezd Břeclav 10.47, příjezd Nice 8.41...pro ty, co se chtějí cestou vyspat...:o)


že by v Nice byla železnice ? tu jsem neviděla....ale krásné tam...to ano (nejen ulice)...kdo neviděl ten může prudit..z nudy neví kam a kudy.....


i v Nice

je autobusová

stanice

a vede tam i železnice :o)


Prosecký
25. 06. 2015
Dát tip

Letos bude více veselo na druhé straně hranice ve Ventimiglii. Tamse člověk může setkat prakticky se všemi národy přední Asie a celé Afriky, jak se chystají pomoci budovat Evropě prosperitu.


proč se až do Číny nebo Koreje vláčet

i v Kyjevě dostaneš za slovo Putin karabáčem...

 


pokud někoho ta nuda láká:

je to jen pár kiláků od Monaca...


Diana
25. 06. 2015
Dát tip
Pokud jsi nudou zavalen, pak na náměstí Tchien-an-men, vykřikni slovo "Tibet!" A hned se bude střílet....

Kočkodan
25. 06. 2015
Dát tip
Chces-li mít holiday, kde se dost deje, oproti Francii z jiného ranku, zalet si k soudruhum do Koreje a vykrikuj "Freedom!" po Pchjongjangu. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru