Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

LETNÍ KRYCHLE

01. 07. 2015
8
39
1516
Autor
aleš-novák

Ahoj písmáci,

 

byly kdysi doby, kdy tu fungovaly různé soutěže. Teď, kromě "povídky měsíce" a "malé fantastické soutěže", není kde poměřit síly.

Proto přichází tato první LETNÍ KRYCHLE 2015 !!!

 

téma: průvan (nebo jiný pohyb vzduchu, jeho příčiny, souvislosti nebo následky)

forma: vše, co dovolí písmácké kategorie

podmínky účasti: napište dílo, do vašeho názvu vložte slovo KRYCHLE  , aby bylo jasné, že se zapojujete, zařaďte do dílny a pošlete       mi                         avizo, abych někoho náhodou nepřehlédl

                            vítězem se stane ten, kdo pod svým dílem bude mít nejvíc tipů.

uzávěrka: středa 8.7.2015 v 20:00 hodin

 

tak rychle do krychle !!!

 

a kdo je ve hře?

startovní číslo 1 - Proměnlivýnick

startovní číslo 2 - kuča

startovní číslo 3 - Vaga Bundus

 

startovní číslo 5 - Stárnoucí vlk

startovní číslo 6 - Kočkodan

startovní číslo 7  - rybkaH

startovní číslo 8 - kuča (2)

startovní číslo 9 - R.L.


39 názorů

Ferry
09. 07. 2015
Dát tip

Po KOULI trpím stálým steskem. Za krychlový počin volám hurrá.


tak se nám těsně před uzávěrkou peloton pěkně rozšířil :o)

asi tím vedrem...


rybkaH
07. 07. 2015
Dát tip

Tak jo..tak jsem taky přispěla..i když jedinej, kdo by mohl dle mého přispět je Franta Brabec(Knoflíkáři) :))))))))))


Vlku, nevzdávej to, stačí průvan v hlavě :o)


Vaga Bundus
05. 07. 2015
Dát tip

Dobrý nápad!!! :o) - pro nás konkurenceschopné :o)))))))


pokud si pamatuji, tak u Koule platilo (jsem schopen rozeznat kouli od krychle), že se soutěžilo anonymně (aby nebyl někdo zvýhodňován) dílo se poslalo pořadateli  soutěže a on ho zveřejnil

jinak jsem nepochopil (nemůžu všemu rozumět) argumentaci skrze Pink Floyd, jakože se někdo cítí jako velký borec a nemá zájem o soutěže ?Pink Floyd určitě také začínali na všelijakých festivalech, určitě se také snažili nějak zařídit, aby se jejich nahrávky někde hrály atd.

na téma průvan mě nic nenapadá ;)


Flo, díky žes to nenazval trámem 


Aleši, on to Kuča splnil. Dílo napsal pod svým jménem, avízo ti poslal, zveřejnil to jako obvykle, snad jedině že bys řek že kritika nejni dílo.

protože ale vzhledem k zde napsaným kritikám si  o nich mnozí určitě říkají :

to je teda dílo ..

Tak.

Nevím sice co tak,ale to nevadí ..


koukám, že jsem to zadání napsal nesrozumitelně: díla pište pod svým jménem, zveřejněte jako to děláte obvykle, mě jen pošlete avizo...


kuča
04. 07. 2015
Dát tip

Tak nevím - pořád tápu na Písmáku!

A to míním vyhrát...

Přihlašuji se do Krychle tímto:

 

~~Pomáhají, chrání…Ostražitý bengana ulici klofli,týpka, co dělal všemprůvan ve šrajtofli. 


florian
04. 07. 2015
Dát tip

Víš o tom, že máš v jednom oku nějaké smítko, nicku?  Myslíš to s tou srandou vážně, nebo z legrace? :)

P.S. Já se bavil už dnes, při čtení některých komentů.


Já mám rád tematické věci. Nejde ani o tipy , ale o tu srandu nad kterou se můžeme rozčilovat a to už dokonce před tím než bylo napsáno jediné písmenko  ;-)


... a vítězem se stane ten, kdo bude mít více vlezdoprádelníků! možná že vyhraje ten bez účasti)


Kočkodan
03. 07. 2015
Dát tip
Dobrý nápad, Alesi. I kdyz se k úcasti asi nevybicuji. A nad nekterými komenty jenom pohybuji vodorovne makovickou...

jasně, koule byla anonymní s náročnější administrativou...tohle je letní soutěž pro zábavu, vážnost si tam může dodat každý sám


krychle není zkratka, je to prostě krychle :o)


San Juan: běžela tu dlouhodobě soutěž KOULE (když si dáš to slovo do hledání mezi autory, tak můžeš nahlédnout do historie). Nechtěl jsem použít stejné slovo pro aktuální soutěž, tak jsem to změnil na KRYCHLI. Nic v tom nehledej :o)


přitom stačilo projít nevšímavě kolem, Romane...jako když přpínáš na televizi programy, které tě nezaujaly. Nikdo nikoho nenutí k účasti :o)


Janina6
02. 07. 2015
Dát tip

R.L., překvapuješ mě. Myslela jsem, že jsi moudřejší. Tohle je amatérský server, na Pink Floyd si tady nikdo nehraje, ale jinak si někteří hrajeme rádi. Trochu tolerance bys v sobě nenašel? Téma je samozřejmě omezující, ale na druhé straně může být i inspirující. Záleží, z které strany se podíváš. Ostatně to platí i o aktivitách lidí kolem tebe. Můžou tě pobuřovat, nebo naopak třeba pobavit. Prohlásit za pitomce každého, kdo přijde s nějakým nápadem, který se tobě nelíbí, je poněkud laciné. Vrať se ke svým poplácávačům po zádech, se kterými si navzájem vyhovujete, a nekal, prosím, vodu.


papouch
01. 07. 2015
Dát tip

šmarjáá


určitě dobrý počin - uvidíme ;)

Romane, tak to prostě přeskoč a je to, žádný problém )


Zordon
01. 07. 2015
Dát tip

@R.L. nač ta zbytečně emotivní reakce?


Admin A
01. 07. 2015
Dát tip
Nestačily by už ty soutěže?

Santi€
01. 07. 2015
Dát tip

průvan v okurkové sezóně, výborně ! :-)


LadyLoba
01. 07. 2015
Dát tip

https://www.youtube.com/watch?v=n4RjJKxsamQ


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru