Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Básně z horka

24. 07. 2015
8
12
1967
Autor
Kolobajda

  Báseň z horka

Eskymáci pasou losy

a Pepa opět trávu kosí

já v lese sbírám ko-kosy

a pokouším se lovit lo-sosy.

Soboli a sobi letní šortky nosí

zrzavé lišky žerou pampelišky

a večer všichni posloucháme kosy

je dusno, těsně před bouří

a Pepa opět trávu kouří…

 

Klíště

Jednou zrána malé klíště

šlo se mnou na koupaliště

moc se mu tam líbilo

a potom mi slíbilo

že půjde se mnou i příště

 

 

(P.S.: Tapír nebyl na koupák vpuštěn)

 


12 názorů

Kolobajda
30. 07. 2015
Dát tip

Ne, ne, to je normální tasemnice. Tak mě napadá, že smysluplná báseň o tasemnici tu ještě nebyla.    : -(   Nebo byla?


Kolobajda
28. 07. 2015
Dát tip

Děkuji všem za milé komentáře. Medvídku z Bogoty, nemám žádné unikátní zprávy z vaší domoviny.  To je prostě vrozená yntujice.  ; -))


Jelikož jsem člověk s fantazií, živě mi tu defilují všichni ti potvoráci.

Je to z horka, ale super!!!!!!    /T


:::::::::::-------dobnrý večer :-))))))))))))))


Kolobajda
24. 07. 2015
Dát tip

Něco v keřích hýbe se. Ano je to dozajista ten náš známý sodomista.

Včera běhal po lese...

Hanko: O J. H. Krchovském vím, že je to šílený extrémista. Slyšel jsem něco z jeho hudební produkce. Klíšťata jsem si přečetl, ale, že by mě to nějak extra bralo...


florian
24. 07. 2015
Dát tip

Vedra byla hrozná, to se prostě pozná :)


Kočkodan
24. 07. 2015
Dát tip
Dneska každé koupaliště láká sysly, malé sviště, přiletěly i dvě kavky, měly jednodílné plavky, gorila je formát jiný, ta si troufla na bikiny, aféra se zdá být jistá, kolem plave sodomista...

Úsměvné :-). Mimochodem, jestli neznáš, tak doporučuji k přečtění báseň Klíšťata od J.H. Krchovského.

/*


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru