Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

kam odešli...

28. 07. 2015
3
5
853
Autor
Plavé gesto

Kam odešly laně asi Jeník Skácelů ví, ale kam se poděli všichni ti "opravdoví"? Stačí se rozprsknout v čase a pak návrat a pád na hubu. Jiní lidé, jiné světy, jiné, cizí. Už se ani nechce chodit s muletou do Arény... jo jo, jak skočíš z vlaku, už ho nedohoníš. Ale tak nějak se dřív šetřilo, míň se tipovalo, víc se cizelovalo a brousilo....a....všichni dostáváme na prdel. Jednoocí mezi slepými kralují. Stanu se chronickým opravovačem chyb, aspoň těch jazykových...nedávám to ani v tištěné podobě. Copak si to ta poézije, k....a, zaslouží ji tak prznit?

tady už asi nemusím nic psát....


5 názorů

Zdenin
06. 03. 2017
Dát tip

Za každým z ujetých vlaků 

neřeš tryznu a klaku.

Lidí jak sr...ek, jak máku,

vlaků jak okurek v láku.

Ještě jsou strážcové vraků,

kteří i v pomačkaném saku

s úsměvem sněhuláků

řeknou - "vole poď na páku"

 


ještě, že čteš tak pozorně, 0-  :D...už jsem to poopravila, i když, mělo to své kouzlo...asni...zhasni...:D


náhodou se to rýmuje

asni

zhasni

a sákryš, ono je eště světlo..


Mám pocit, že je jim to asi jedno....vždycky rostu nad verši, ve kterých se vyjímá např......na neby....takových perel tu je.....a perlorodek k tomu....a básníka abys pohledal...chjo, to bylo jen takové ach...


florian
28. 07. 2015
Dát tip

Jsou někteří tací: prznění, čehokoli, je bohužel jejich potěšením.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru