Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Laska na prvni pohled

14. 03. 2002
19
0
2551
Autor
Stevenson

Láska na první pohled….

 

Ten večer nebyl právě moc rušný. Zákazníků bylo málo a většinu času jsem mohl věnovat mé oblíbené činnosti takovýchto večerů. Snění o ní . Přivřené oči, jen uši v pohotovosti, abych snad přímo nezaspal zvonek nad vchodem mého malého krámku, kdyby vstoupila právě ONA.. Bylo mi jasné, že mé naděje nemají daleko od nuly, ale co kdyby přeci..

A ten večer se to právě stalo. Na první pohled jsem věděl, že jsem snad opravdu zbytečně nesnil. Ladnost její chůze a všech pohybů byla právě taková jakou jsem jen před pár vteřinami viděl pod svými přivřenými víčky. Procházela bezhlučně mým krámkem, párkrát se zastavila před některými vitrinkami a pak její pohled padl na mně. Zatajil jsem dech a celý jsem znehybněl abych ji snad něčím nepoplašil , protože jsem náhle v jejích očích uviděl něco, co ona musela vidět i v těch mých, tedˇ už naplno otevřených. A usmála se. Velice mírně a ano, určitě se mi to nezdálo, pokynula hlavou. A tím svým ladným krokem, bezhlučným, jakoby na měkkých tlapkách přešla ke dveřím. Na moment se zastavila a otočila se zpět ke mně. Její úsměv sliboval splnění mých nejvroucnějších přání. Ještě za sebou nezavřela dveře a byl jsem ji v patách. Co nakonec záleží na tom, budu-li tu já, nebo někdo jiný.

Snadno si za mne najdou náhradu a toto je má chvíle, můj osud, pomyslel jsem si ještě při odchodu z krámku. Byla jen pár kroků přede mnou a ohlédla se. Opět ten úsměv s němou pobídkou. Její byt byl vlastně jen dva bloky od obchodu. Přidržela mi beze slova dveře a já vešel přes malou předsín do obýváku.

Stále beze slov připravila pro nás oba lehkou večeři a v několika minutách jsme byli oba jako staří známí jen s tím rozdílem, že to přátelství slibovalo tu nejkrásnější budoucnost, kterou jsem si jen uměl doposud představit.

Po večeři jsem ji oddaně následoval do ložnice. Široká postel slibovala dostatečné pohodlí pro oba.. I když jsem věděl, že její šířku nebudeme muset využít. Sledoval jsem jak se pomalu svléká a bere si hedvábnou noční košilku.

 

Ještě, že ten lajdák příručí zase pořádně nezavřel mou klec, pomyslel jsem si štˇastně, když jsem za ní vyskočil na postel a ona mně začala jemně hladit pod bradou

Na zatoulaného kocoura jsem nakonec neskončil tak špatně….

 


Bodlak
23. 06. 2002
Dát tip
Tak mi ho pošli, tedy to pokračování..prosím..a proč ne pro Písmáka?

Bodlak
22. 06. 2002
Dát tip
Tohle je krásný!! Dneska jsem si četla některé tvé povídky, když jsem tu déle nebyla, přehlédla jsem je..ale tohle se mi vážně líbí..i ty povídky o zažloutlém albumu fotografií..TIP

Stevenson
22. 06. 2002
Dát tip
severka/ dik za cteni, jsem rad, ze libilo. Bodlak/ zazloutle album ma pokracovani porad.. ale ne pro Pismaka, asi.. dik za T. ))

Severkanova
12. 06. 2002
Dát tip
Asi se opet vratim k cteni povidek. Pobavilo. T*

Stevenson
29. 04. 2002
Dát tip
dodatecne dik za cteni o libeni nemluve.

Deltex
24. 04. 2002
Dát tip
Sice jsem už podobných povídek pár četl,a le stejně je to krásné... *!

breta
07. 04. 2002
Dát tip
Moc pěkné :o) *

Stevenson
22. 03. 2002
Dát tip
to snad ani ne.. dik

Amanda
19. 03. 2002
Dát tip
Naaaadherne...!****** bez dechu a zbytecnych slov...

Stevenson
17. 03. 2002
Dát tip
Dik.. za libeni a precteni.)

Je to v poho, ale... Připomíná mi to silně Nabokova... Dlouhý povídání o tom samém. Možná bych to na tvém místě trochu víc proškrtal a zredukoval...

Stevenson
16. 03. 2002
Dát tip
dik za precteni i pripominky. Na bokova bouzel neznam.((

Dabi
16. 03. 2002
Dát tip
Hezký .) t*

Šminka
14. 03. 2002
Dát tip
Žádnej nounejm, nepřihlášená sklerotička:-)))

Stevenson
14. 03. 2002
Dát tip
dik za cteni//-) Sminka ma u mne extra.))

Snehulacek
14. 03. 2002
Dát tip
Ten konec mne dostal .o)))

Print
14. 03. 2002
Dát tip
*!:-)

Restless
14. 03. 2002
Dát tip
Tak tohhle se mi libi... Vtipna pointa. I kdyz trochu cekana. *

Gordok
14. 03. 2002
Dát tip
Roztomilé. Lepší by možná bylo to od začátku pojmout jako přemýšlení kocoura a jen to zakamuflovat, aby si čtenáři mysleli, že je to člověk. Takle je to přemýšlení člověka, který se najednou promění v kocoura ... na druhou stranu ten konec aspoň donutí k pousmání a přemýšlení :) Líbí se mi.

Krel
14. 03. 2002
Dát tip
:-)))) !!*

Stevenson
14. 03. 2002
Dát tip
Dik za cteni i pripominky..rad ze pobavilo.-)

Adina
14. 03. 2002
Dát tip
:))

Košilela
14. 03. 2002
Dát tip
hezké :-)

Sidhárta
14. 03. 2002
Dát tip
Skvělej konec. Chválim:-)))

Jankav
14. 03. 2002
Dát tip
Tak tohle se ti vazne povedlo))

pino15
13. 03. 2002
Dát tip
:o)) to znám, dyť sem ještěrka :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru