Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nasrat!

15. 03. 2002
1
0
2503
Autor
Brunhilda

pardon...to uz je hoodne davno, kdy sem byla takhle nas..tvana...:o)

 

Nasrat, nasrat, nasrat.

Just my luck!

Nesmysl, žádné souznění.

Čiré hovno,

Mohu-li to tak nazývat.

 

Smůla, smůla, nic než ta.

Kdo by se nadál

A

Láska se mění v nenávist.

 

Nejrychlejší změna.

Nadzvuková rychlost.

Proces děsivější než přerod kukly v motýla.

 

 


Brunhilda
20. 03. 2002
Dát tip
asta:chi...

Brunhilda
17. 03. 2002
Dát tip
asta: díííky!!! :o))

Brunhilda
17. 03. 2002
Dát tip
steve: nebud urazlivej! ;-))))))))

Astalavista
17. 03. 2002
Dát tip
Brunhilda: :)))), za to mi ještě nikdo nepoděkoval...:)

Vole
16. 03. 2002
Dát tip
yeah!!!!! :)))) KONECNE som dnes nasiel po dlhom bludeni po vsetkych moznych dielach nieco perfektne, ale fakt perfektne!!! Diky! a est tip (viem ze onho asi nestojis, ale to je jedno :)))))

Vole
16. 03. 2002
Dát tip
milujem baby ktore hovoria co najsprostejsie! :) ono mi to vtedy vzdy znie tak uzasne nezne :)

Stevenson
15. 03. 2002
Dát tip
Ono studentko, kdyby jsi treba trochu zmenila ty ctene autory, by takovy nebyl.-) A co budes rikat pozdeji, kdyz uz ve dvaceti..-((( vyrostes ale z toho.. mozna.-) Doufam, ze to hlubsi kritika neni.-))

Bodlak
15. 03. 2002
Dát tip
Ale, no ták, Steve, občas jsme každý tak trochu na..)))

reya
15. 03. 2002
Dát tip
poznam :), tiez nadavam, naco sa klamat

clovrdik
15. 03. 2002
Dát tip
pěkně nasraná básnička :-)

horák
15. 03. 2002
Dát tip
Co jste dneska všichni tak nasraný. Už čtu asi čtvrtou depresárnu. Dyť je pátek, to abych se to bál v pondělí otevřít.

Čajke
15. 03. 2002
Dát tip
teď smě vážně nasrala:)

Beata
15. 03. 2002
Dát tip
čiré hovno...to je průjem :o) nasrat znamená udělat hromadu, nasrat, nasrat, nasrat znamená udělat hromadu, udělat hromadu, udělat hromadu..., ale on je to průjem :o) Já chápu výkřiky, i ty tvrdé, u tvrdých dívek, ale jsem si skoro jistá, že po přečtení této věcičky se za pár let osypeš nechápavostí.

Astalavista
15. 03. 2002
Dát tip
Trochu mi to připomnělo Plastiky...

Brunhilda
15. 03. 2002
Dát tip
tak se mi zda, ze ste vsichni hrooozne stary a este viiiiic chytry........:o) eště mě začnete přesvědčovat, že ste nikdá neřekli sprostý slovo...dze... Steve: jak autory? nelibi se Ti, co ctu? to na me nezkousej...;o)

Stevenson
15. 03. 2002
Dát tip
zrejme jsi z nas nechytrejsi..tak sorry.

Astalavista
15. 03. 2002
Dát tip
Brunhilda: ale hovno :)))

lidka
14. 03. 2002
Dát tip
já ty silný slova v básni a jeste od holky nemusím, ale jinak mas recht, jde to fofrem....

Brunhilda
14. 03. 2002
Dát tip
ja vim, ja se obcas chovam jako dladic, ponevadz svet je tvrdej.....:o)

Brunhilda
14. 03. 2002
Dát tip
dlazdic...

Krel
13. 03. 2002
Dát tip
poslední sloka je dobrá..celé je to pravdivé...líbí

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru