Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Odpusť mi

06. 08. 2015
5
12
1178

Odpusť mi

..

.

 

padla voda

starým vodopádem

zpátky do času

padla horempádem

 

v tříšti oparu

utonul život

jako u baru

 

na kameni

s vodní pannou

předvádím ti

lásku hranou

 

plyšovi řvali vrazi

když páral jsem je

 - na to mám  nože-

          Odpusť bože

 

(mí medvědi

byli plní slámy

jako mé boty)

 

měkce odcházím ..


12 názorů

Oldjerry
11. 08. 2015
Dát tip

ale jdi, hlavně že je to OK

 


:-)   odpusť mi se celkem hodí.  

 

hotovo. Dík


Oldjerry
11. 08. 2015
Dát tip

Tak ještě, prosím, oprav to měkkce... (:-D jedno k je tam navíc, došlo ke změně kmenové souhlásky k na c...

 


Jerry, jsi kouzelník. Kapitálky zmizely ! 


Oldjerry
09. 08. 2015
Dát tip

To někdy dělá Word taky, ale dá se to nastavit.  Měkce, prosím. Jak zmizí kapitálky tak se vrátím s tipem.


díky jerry za názor. Píšu to v Onenote, což je mám pocit americká záležitost a on tam sviňa ty písmena zvětšuje sám !

No a já su líný to mazat.  Díky za měkké našlapování. Nevím sice jak tvrdý spánek mají plyšoví medvědi  ale vyjde i tak. ..

 

 


rybkaH
07. 08. 2015
Dát tip

:) mě se tam to odsazení velkými písmeny líbí..je to jao dech, jako vydechnutí obrazů..


Oldjerry
07. 08. 2015
Dát tip

Proboha - proč jsou tam ty kapitálky na každém řádku? To jsme jak v Německu... Měkkce obcházím. Škoda...


Teda Rome, měls moderní medvědy ! 

Díky . Díky i svátkované .   :-) za první tři.  On ten pokus o p(o)intu nebo gallon je v tom, že mohu měkce a neslyšně, když mi čouhá sláma z bot ..

 

 


Není to špatné.


první tři........*/***


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru