Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

2.KRYCHLE dílo 12

13. 08. 2015
3
5
547

Na konci dne

smývám špínu.

V lavoru topí se

luna.

 

Noční pták

vyletěl na lov.


5 názorů

pěkná mini, tip si ale nechám až na poslední chvíli, kdyby něco))


Janina6
14. 08. 2015
Dát tip

To záleží, co považuješ za ten průměr :-) Mě zaujaly trojka a desítka, protože ve mně vyvolaly nějaký pocit a chuť přečíst si je znovu. A potom jedenáctka, která má značně vybroušenou formu, ale ten pocit tam bohužel chyběl. Jo a ještě se mi líbí osmička, protože si na nic nehraje a přitom potěší :-) Ale ať si každý čtenář najde svoje favority. Akorát kdyby těch čtenářů bylo trochu víc. Fascinuje mě, že si kdosi založil alternick jen proto, aby sedmkrát konstatoval "nene"...


nicméně v rámci soutěže docela vyčnívá nad průměrem...


Janina6
14. 08. 2015
Dát tip

Pro mě celkem obyčejné konstatování, které ve mně nevyvolalo odezvu. V lavoru topí se luna je docela pěkná metafora, ale od básně bych chtěla víc.


ježiš ta je skvělá 

sákryš absolutní prvenství v písmáku přítomném minulém a budoucím.

tip !tip !tip !tip !tip !tip !

no,, můžu dát jen jeden

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru