Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dilema

15. 03. 2002
2
0
1279
Autor
vero

Čo je ťažšie...

 

...uhasiť ohňom vodu či zmeniť oázu na saharu...

...zabiť smrť či premôcť život...

...zastaviť čas či prekročiť svoj tieň...

...postŕhať z neba oblaky či presvedčiť ťa o sile svojej lásky...?


ak budeš vedieť odpovede, tak si vyhrala.....:)))

GrandMaster
03. 04. 2002
Dát tip
k tomuto není potřeba se jakýmkoliv způsobem vyjadřovat. Působivé, milé, krásné, přesvědčivé. tip* :o)))

Bix
16. 03. 2002
Dát tip
Nie je to napísané zle, ale myslím si, že v úvahe len otázka nestačí...

pexess
15. 03. 2002
Dát tip
*** Pekné a zajímavé slová s hlbokou myšlienkou :o) Je to možno ťažké, ale zároveň stačí tak málo presvedčiť niekoho o sile lásky............sila lásky sa vycíti........niekedy aj bez slov....

pexess
15. 03. 2002
Dát tip
:o))

Krel
15. 03. 2002
Dát tip
zajímavé otázky, ale bojím se že odpověď nikdy nenajseme..a je to možná dobře..

sexiboy1
15. 03. 2002
Dát tip
no myslim,ze to posledne je najtazsie

romario27
15. 03. 2002
Dát tip
pekne!!!!...................... tie bodky znazornuju, ze este stale nad tym premyslam....................

Armand
15. 03. 2002
Dát tip
překročit svůj stín......(což může být i to, přesvědčit o síle své lásky) :))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru