Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Grepovo-sladové haiku

11. 09. 2015
2
1
1109
Autor
Movsar

Pohoršení

Básník si vzal za úkol složit živočišnou báseň. Ale ta se přece neskládá. Ta se mlaská s gustem krále šprotů a píše do mazlavého potu. Básník je pohoršen. Ten úkol ad acta zakládá. 


Haiku

Japonka s grepovým pivem. Je tak malá, že sotva obejme plechovku oběma rukama. Moc ji ale chutná, cesta metrem po trase A ubíhá jedna báseň. Takové citrusovo – chmelové haiku.


Sochař

V Ječné prodávají bonbóny, podprsenky a taky konzervy s vepřovým. A za rohem má dílnu sochař Olbram. Tam v zahradě ožívají staré mýty. Ještě že tam nemá dílnu mladý konceptualista: ožívaly by tam bonbóny, podprsenky a konzervy s vepřovým.


Noc

Poslední srpnovou nocí vyrazilo horko, pozdní tropy. Někdo ještě rozhání hejna komárů kouřem z cigarila, jiný už po vlnách noční relace kolébá se do říše morfeovy. A že komáři letos nejsou? Morfeus přece taky nebyl.


1 názor

Kočkodan
10. 09. 2015
Dát tip
Nikoli hovězí v Ječné, Zoubkovy sochy jsou věčné! 

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru