Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak moc chutná moc

21. 09. 2015
5
7
1010
Autor
Kolobajda

Některá fakta se někteří snaží překroutit, někteří odklonit... Vždy jsem se snažil politiku pokud možno nekomentovat, v těchto kalných vodách se pohybuje každý jinak... Například vyvěšení červených trenýrek místo zástavy na Hradě považuji za povedenou recesi, ale v podtextu už s prvotním popudem nesouhlasím.

A tak je to, člověče, se vším...

 

Jak moc chutná moc

Ať už je to Palas, Bém či Kalousek

před ústa neberou si ubrousek

my přece nejsme na hlavu padlí

počítat umíme - všichni kradli

(a z našich kapes brali).

Prostě příležitost dělá… divy

a našinec na to jenom civí

však před Bohem jsme si všichni rovni

tak už si člověče

taky něco šlohni…


7 názorů

Kolobajda
23. 09. 2015
Dát tip

Sem si vzpomněl na fór z předlistopadu:   Grupensex v Sevastopolu. Padesát lidí ve stodole v naprosté tmě. Ivan kříčí: "Nádo arganizováť, nádo arganizováť! Ja jiščo nějebal - i minjá úže tri rázy jebáli!!!


Hrabali všichni politici, všude a v každé době a každé zemi. To není jen tady. Děsné je, že hrabou víc a víc a stále se na nás střídají.

Jak na té kurvě.   Ale bez placení.        /T


Holt..."co je doma to se počítá"......chudák jenom odčítá.......

 


Kolobajda
21. 09. 2015
Dát tip

Vidíš, vidíš... máš to tady černé na bílém, a já se k tomu ještě neprokousal.  "Řekněte prdel!!!" zpívá v jedné své šílenosti Jiří Schmitzer... Tak jdu kousat. A díky!


Er Cé
21. 09. 2015
Dát tip

:-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru