Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bez práce

24. 09. 2015
8
23
1809
Autor
Kolobajda

 

 

Bez práce

Říkám vám, že jedna panna

vůbec si nepřála být dobývána

neměl jsem s ní žádnou práci

byla to totiž panna

nafukovací

 


23 názorů

rybkaH
30. 09. 2015
Dát tip

teda trochej:))))))))))))))..a mě ujížděj oči- fakt už musím na to oční:))))))))


rybkaH
30. 09. 2015
Dát tip

Za volantem v Peru

dost na rychlost s**u

na silnici za mnou tapír

leží tenký jako papír

 

ahoj Kolobajdo:)..nenech se otrávit, mám ráda tvé legrandy byť ti občas jamb- trofej i daktyl ujíždí(ale ti tři jmenovaní  mě tolik nepobaví jako ty):)


Kolobajda
30. 09. 2015
Dát tip

Medvídku z Bogoty - děkuji. Mně Safiánova úvaha nestála za odpověď. Tak já zkusím někde zaze zapasovat tapíra...   : -))


Safián
30. 09. 2015
Dát tip

Lidi o svých koníčcích zpravidla něco vědí. Nevím, co je to za zábavu dělat něco blbě. Teorie i praxe už přinesly tolik příkladů, k čemu by ti ještě byly  moje básničky?


Kolobajda
30. 09. 2015
Dát tip

Safiáne - děkuji za péči. Nicméně kdybych měl to potěšení a mohl si přečíst aspoň jedno tvoje dílo, třeba bych pochopil, jak se dá v krátkém epigramu udržet metrum. Víš, ty kluku, já se tím vlastně jenom bavím.


Safián
30. 09. 2015
Dát tip

Představoval bych si, že v krátkém epigramu udržíš metrum. Rytmická rozviklanost vše pohřbila.


Kolobajda
26. 09. 2015
Dát tip

Mockrát děkuji všem   : -))...  Safiáne: "nedá žádnou práci - panna nafukovací"... jakou větší péči by sis představoval? Průběžně dofukovat?


rybkaH
26. 09. 2015
Dát tip

..hlavně když neuchází :)


Safián
26. 09. 2015
Dát tip

Škoda, že jsi tomu nevěnoval větší péči. Zejména poslední verš moc nesedí.


Ta do toho asi moc nekecá, že?    /T


Kolobajda
24. 09. 2015
Dát tip

Ano. Ale zdá se, že to neovlivnilo tvoji orientaci...   : -))


teda...pane...:-))))))))))))))...............*/***


Er Cé
24. 09. 2015
Dát tip

A pak, že bez práce nejsou koláče...


Kolobajda
24. 09. 2015
Dát tip

Já ji měl půjčenou od souseda. Na půl hodiny. Za stovku.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru