Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Páteční kafe

06. 10. 2015
4
11
1134
Autor
art

Páteční ráno

Páteční ráno kafe

                             kouř tak

prosycený vlhkem klesá na

                            prsa a tichá

prostorná skříň

na kraji chodby se stránkou a otiskem prstu a moci

                                               pokleku před člověkem.

 

Páteční kafe

Páteční kafe ráno

                       tak vlk

klesá prosycený kouřem na

                        tichá a prostorná

prsa na kraji chodby se stránkou prstu a otiskem loci

                                          pokleku skříní před člověkem. 


11 názorů

art
12. 10. 2015
Dát tip

ok, už rozumím. Díky. 


Safián
10. 10. 2015
Dát tip

Arte, po staletí, možná tisíciletí, byl zápis básně  pokynem pro recitaci, téměř tím, čím jsou v hudbě noty. Tvoje otázka jasně ukázala, že už tomu tak není. Proč to tedy dále rozvádět? 


art
09. 10. 2015
Dát tip

Safiáne, když ono slovo recitace vs. forma vs. fragentarizace vs. polytematika vs. ... je pro mě klíčová pro interpretaci komentáře. Pokud použiješ slovo recitace, a já za tím tuším jiný obsah, pak je to pořád jen o ,,tušení". Proto se ptám, co je tím, co ti překáží? Vytváření překážek pro (a teď doslova) recitaci, je vždy součástí toho, co píši a chápal bych to pozitivně.


Safián
09. 10. 2015
Dát tip

Arte, myslím, že ne. Co bychom ještě mohli dodat k tomu, co bylo řečeno?


art
09. 10. 2015
Dát tip

Safiáne, možná by to tedy chtělo přesnější pojmenování věci. 


Safián
09. 10. 2015
Dát tip

Arte, když tomu nerozumíš, asi bych ti to těžko vysvětloval. Od redaktora poezie bych takovou otázku nečekal. Ale díky za ni, dává odpověď na řadu jiných.


art
08. 10. 2015
Dát tip

Nerozumím tomu, proč by měl kdo kdy poezii recitovat? 


sepiolite
08. 10. 2015
Dát tip

mně asi fací forma, která se mi blbě čte i snahy recitovat, ale pohromadě to drží a ta druhá je pro mě akorát do nálady*


Safián
08. 10. 2015
Dát tip

Kdybych to měl recitovat tak, jak je to napsáno, asi bych se u toho přerazil.

Jako dvojbáseň zajímavé (ale nedotažené) retro.


Gora
06. 10. 2015
Dát tip

Kafe mi voní vždy a všude, voní i z této básně - tip.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru