Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha o nedostatku logiky v zeměpisu

08. 10. 2015
6
14
875
Autor
aleš-novák

14 názorů

Nejsem ta, která by stála na vrcholu barikády s vlajkou. Na to už nemám tu správnou postavu, ale vnuknout těm, co staví ty barikády myšlenky, které by vzali za své, to by snad tady v té zemi někdo dokázal.

Tím rozhodně nemyslím sebe.


Prosecký
09. 10. 2015
Dát tip

Obyčejní lidé se většinou do ničeho nevkládají. A když už, tak útočí na Zimní palác nebo stavějí barikády. Na ně se spoléhat nemůžeme. 


Neměli by ss do toho vložit obyčejní lidé v těch zemích, kterým hrozí zavalení snědou masou? 

A to jsme v Evropě všichni.       /T


dodnes jsem si myslel, že jde o projev hladu a žádost o fotoaparát: Salám a Leicu...

 

 


Kolobajda
08. 10. 2015
Dát tip

Ahoj všichni! Pohleďte na toho  ješitu, chce tady stavět mešitu!  ; -))  Aleši - už se učíš Salát?  (viz moje Sestupné tendence I - báseň Pro všechny případy)


Kolobajda: naštěstí Kalousek dokázal oddělit financování církví od státní kasy, tak zbude na mešity víc...:o)


Kolobajdo, svoji myšlenku jsem přečetla ve tvém komentu, nebudu se opakovat, je to už vlastně nové Alešovo dílo, které mnohonásobně předčí to původní)))


Kolobajda
08. 10. 2015
Dát tip

Méně je někdy více  BOHUŽEL... Aleši, tvůj komentář je snad ještě lepší, než vložený příspěvek   : -))   /**


státní kasa bude muset obeřetně řešit

buď opravy kostelů a nebo stavby mešit


kuča
08. 10. 2015
Dát tip

Asie?

Bojíme se

já i ty

utečenců

z Afriky.


Diana
08. 10. 2015
Dát tip

Přesně tak. Evropa brzy bude už jen ve vzpomínkách :-((((


než ze zeměpisu je to spíš matematická přímá úměra...((


Kočkodan
08. 10. 2015
Dát tip
Jak uz ríkal myslím starý Harpagon (ale tím si opravdu nejsem vubec jistý) - méne je nekdy vice...

Prosecký
08. 10. 2015
Dát tip

Evropa už je jenom v Norsku, na Islandu, ve Švýcarsku a v Lichtenštejnsku. Jak jsme se mohli mít, kdybychom Lichtenštejnům všechno vrátili!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru