Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bibše pod čarou

02. 02. 2000
0
0
2061
Autor
castan

Kde bere se zlato myšlenek a slov, kde nachází veršů se drahý kov? Kde ztrácí se života síla, Kde zmizela kouzelná víla? Kam chodíš se štěstí mé smát? Proč neztrácím svou knihu ztrát? Kam sepíšu všechy své dluhy? Proč ztrácí se barvy mé duhy? Kde nalezne soumrak své nebe? Kde uvidím zase jen tebe? Kde budem se usmívat, hrát? Kde budem se milovat? Kam schovám své lásky duši? Proč smutek tolik mi sluší.....?
castan
12. 07. 2006
Dát tip
Vzdycky, kdyz mi dochazi dech, vzdycky kdyz uz mi davno hraje takova ta hudba a ja se ztracim z celeho sveta, vzpomenu si tady na to a na Vas. Napis mi nekdy mailika. Lide uz si tak malo mailuji.... A az ti bude smutno, tak si pusti Chinasky/Stale lip.mp3 castan@email.cz nebo raze@c-box.cz

Bibša
13. 06. 2006
Dát tip
Vždycky, když dochází dech,není síla na nádech, jsou místa, kam chodím nabírat sebevědomí... tak a víš, proč jsem teď tady, na tvé stránce, u básničky pro mě... je to táááák dávno, ale o to víc to dojímá. Doufám, že se máš pořád líp a líp...

galaxy
07. 09. 2002
Dát tip
:-)

AHED
12. 05. 2000
Dát tip
Smutek nesluší nikomu, ale smrt snad jo...

Saša
21. 03. 2000
Dát tip
Ach drahý castane řekni co nastane až Bibšu nebudem mít o kom my budeme snít... :c)))

castan
18. 02. 2000
Dát tip
Bibša: Já to zkusím s tím srazem napravit!
Bára Braun: ....

Anonym
11. 02. 2000
Dát tip
kaštánku, kaštánku... :)

Bára Braun
10. 02. 2000
Dát tip
Ach....Sladkobolné

Bibša
08. 02. 2000
Dát tip
Bibša se těšila na všechny :-))))) ale na Tebe nejvíc!!!

Děkuji, nezasloužím. Všechnu radost zahřeju a pošlu dál, smím?

castan
08. 02. 2000
Dát tip
Bibša: Jistěže smíš! Věděl jsem, že když mne neupozorníte, zapomenu... :o( :o) Moc se omlouvám, kde jsem to vlastně vc pátek byl?

Bibša
08. 02. 2000
Dát tip
i TY JEDEN!!!!!! TO NEMYSLIS VAZNE, ZE JSI JENOM PROSTE JEDNODUSE ZAPOMNEL ... !!!! Víš co je na tom nejbáječnější? Kaštan schovám pro příště a mám se na co těšit :-)))))) Jo a vůbec, poděkovala Ti ta hrozná Bibša za tak krásnou básničku? Néé? A to se s ní karamádíš? Tak posílám pusu na líčko jako obrovitánaký nafukovací dík!

Merle
07. 02. 2000
Dát tip
Čekali jsme tě na srazu, čekali... A Bibša se tak těšila... Měl by jsi uvažovat o nápravě za dva měsíce.

Merle
03. 02. 2000
Dát tip
Brzo budem moci založit Bibšin fanklub...
BTW: smutek nesluší nikomu.

Prokletí
03. 02. 2000
Dát tip
ójé, tohle je na mě přespřílišná couranda...
sorry...
m.

Miroslawek
02. 02. 2000
Dát tip
Jemináku

AZALIN
02. 02. 2000
Dát tip
Ty vole.. che.. no to az si precte.... ;-))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru